ben nu bezig met een project...een oude bw's maar de elektro ervan is een ramp :'( zelf ken ik eigenlijks niks van electriciteit, mijn vader wel dus die kan wel wat helpen (maar zelf hebben nog nooit echt zoiets geprobeerd op een scooter :+.
problemen dat er dus zijn:
* rommeltje van slechte kabels onder de stuurkap: tijdje terug bleef me linkerpinker branden, dus heb kabels eruitgetrokke en pinkers erafgegooid..Maar nu komt er dus een zoemgeluid als ik mijn rechtrem indruk terwijl ik rij :'
r
* niet werkende elektrische start --> zelf vermoed ik dat het aan de batterij ligt maar hoe kan je dit weten? en als het dat niet is naar wat moet je dan kijken?
* achterlicht is voor de tweede keer kapot..eerste keer zat er een aftermarket wit op en die ging niet meer..na wat geklooi met kabels en lampjes heb ik het oude achterlicht weer gemonteerd met de witte glaasjes erop en het ging weer
maar nu start ik mijn brommer weer na een tijd en is ie dus ook kapot
als iemand tips heeft om dit op te losse en/of een goed werkende elektro systeem op je scooter te hebben ik hoor het graag (ik wil alles weer goed hebben op die scooter zelfs als is ie oud
.