elektro probleem kymco 2t

mike5314

Well-Known Member
hallo allemaal,

ik heb vorige week een kymco 2t AC gekregen, die 2 jaar lang stil buiten in de tuin heeft gestaan zonder zeil.
ik heb hem motorisch weer aan de praat gekregen, alleen verzuipt die nog omdat er benzine in de luchtfilter komt. ik denk dat het de vlotternaald is en nu probleem 2 het hoofdprobleem alleen het voorlicht en achterlicht doet het voor de rest niks kwa elektra. spoel heb ik al vervangen want met vorige spoel deed die helemaal niks. kwa zekeringen kan ik alleen een glaszekering vinden die heb ik doorgemeten en is heel. als iemand ideeën heeft hoor ik het graag.

bij voorbaat dank
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou eerst nog eens goed schoonmaken en kijken of de vlotter niet blijft hangen of lek is zodat hij niet in zijn bovenste stand komt als de vlotterkamer vol is.
Verder de naald en de zitting even goed bekijken en of de naald door de vlotter wordt meegenomen.

Is dit alles in orde kun je altijd nog geld uit geven aan een nieuwe naald.

Verder wat je elektrisch probleem betreft, wat is een Kymco 2t AC???
 
Ik zou eerst nog eens goed schoonmaken en kijken of de vlotter niet blijft hangen of lek is zodat hij niet in zijn bovenste stand komt als de vlotterkamer vol is.
Verder de naald en de zitting even goed bekijken en of de naald door de vlotter wordt meegenomen.

Is dit alles in orde kun je altijd nog geld uit geven aan een nieuwe naald.

Verder wat je elektrisch probleem betreft, wat is een Kymco 2t AC???

Ik heb net de carburateur uit elkaar gehaald en de naald zat vast dus als het goed is dan is dat nu opgelost.

Het betreft hier een kymco super 9 2 takt lucht gekoeld

alvast bedankt voor je reacties
 
het carburateur probleem is nog steeds niet verholpen, terwijl de vlotter wel mooi beweegd en schoon is er zit ook geen gaatje in de vlotter
 
Back
Top