Dat zou kunnen dat de originele cdi in de begrenzing gaat echter dit zou dan ook moeten gebeuren in de lagere versnellingen lijkt mij.of de CDI gaat haperen als het toerental toeneemt en boven de limiet uitkomt. Is de CDI nog standaard?
Maar volgens mij draaid hij nu minder toeren dan met me 50cc Tenmiste aan me teller te zienDat zou kunnen dat de originele cdi in de begrenzing gaat echter dit zou dan ook moeten gebeuren in de lagere versnellingen lijkt mij.
En wat ik heb begrepen is dit niet het geval.
Ah oké, dan heb ik het verkeert begrepen, ik dacht dat hij in de lagere versnellingen wel goed doortrok maar niet in de hogere.Maar volgens mij draaid hij nu minder toeren dan met me 50cc Tenmiste aan me teller te zien
Ik heb ook een ander as die doppler endurens ofzo die blauweIk heb me er even in verdiept want ik ken en heb geen ervaring met dit type cilinder.
Het schijnt dus gewoon te kunnen met de standaard CDI en stator gek genoeg. (had ik niet verwacht)
En het enige wat ze adviseren is om een sterkere krukas te plaatsen.
Zie ook de link:
Stage6 Blog | News für Roller, Schalter und Maxiscooter
Actualités et Immersion dans le monde de l'entreprise Stage6stage6-racing.com
Dit gegeven maakt het eigenlijk nog moeilijker om te bepalen waar het nou mis gaat bij jou!
Ik heb ook een ander as die doppler endurens ofzo die blauwe
Maar volgens mij draaid hij nu minder toeren dan met me 50cc Tenmiste aan me teller te zien
Dat er wat goed mis is heb ik door daarom vraag ik het op dit forumDat is een goede en degelijke krukas met volle wangen waar waarschijnlijk ook wat andere krukaslagers voor nodig zijn.
Dit wil zeggen dat het spul klaar is voor een flink aantal toeren van de motor.
Met de volle wangen van de krukas is het makkelijker om met de zware compressie te handelen en er toch voldoende brandstofmengsel wordt aangezogen. En weet het niet geheel zeker, maar waarschijnlijk heb je ook andere lagers nodig als dat er standaard inzit.
C3 met nr: 6303 vervangen voor C4 met nr: 6204 lagers is de norm las ik ergens.
Let wel! Dit wordt alleen geadviseerd als het een zeer hoogtoerige set-up betreft!
Edit: Over het hoofd gezien, maar ik las dit:
Huh?? Toeren/RPM teller?
En als deze HT6 cilinder minder toeren draait dan de standaard cilinder is er toch wat goed mis!
Spul hoort wat dat betreft te gillen met meer dan 14.000 RPM?
Ja sproeier 100 is te klein 142 is te groot daar tussen loopt alles het zelfde Gasnaald clipje in het midden en luchtschroef is klein stuk je utgedraaid denk iets van 2 slagenHoe zit het met de rest van de afstelling van de carburateur, luchtschroef en gasnaald. Heb je deze al afgestelt?
Het is wel een 2hands cabratuer en er werd gezegd dat de vorige eigenaar zijn brommer niet liep met dezelfde carb maar bij mij welJa sproeier 100 is te klein 142 is te groot daar tussen loopt alles het zelfde Gasnaald clipje in het midden en luchtschroef is klein stuk je utgedraaid denk iets van 2 slagen
Dit is een echte dellorto naar ons weten. En volgens mij is het ook een echteEn is het een "merk"Carburateur ?
Vaak is het een probleem om een Imitatie Carburateur , of een goedkope Carburateur afgesteld te krijgen , dat die rommel binnen in een zooitje is .
je ziet er zat Staan : Dellorto Look a like .. voor een schijtprijs .
Ik heb daar i.i.g geen vertrouwen in . Verkoop mij maar een ECHTE Dellorto , of Polini of Keihin.
Bougie is donker grijs kan daar weinig van makenMensen praten over een powerband en hebben geen idee waar ze het over hebben....
Als je nou eens begint met het kijken naar je bougiekleur.... vergeet je "powerband" want die heeft hier niks mee te maken
Ik heb nu sproeier 104 en nu loopt die wel goed alleen die top snelheid vindt ik zo weinig 80 met een 77ccDie moet koffiebruin zijn.
Ik heb hier op het forum meerdere malen een foto gepost met kleuren van bougies en wat je kan doen om deze goed te krijgen. Ff 2 min zoeken via mijn posts en ongetwijfeld dat je hem vind
Oké oke ik moet ik beginnen met 108 of 115 ofzoEcht ben je nou zo dom of doe je alsof? Als je bougie grijs is krijg je veel te weinig brandstof.... dus laat jij dat ding ff lekker zo draaien en binnen 2 dagen naait het muur en muurvast. Stel dat nou alsjeblieft eerst goed af tot je bougie koffiebruin is. Voor je uberhaupt over een binnenrotor nadenkt. Want je sloopt je hele blok, geloof me nou maar. Ik heb meer blokken gesloopt dan jij warme maaltijden hebt gegeten waarschijnlijk
Geen haat he, alleen een goeie tip
Uitlaat lekt wel benzine en rookt bij de flens kan ik daar gewoon vloeibare pakking tussen smeren? En voor de rest heb ik op het spruitstuk gespoten met remmenreinger maar bleef gewoon zelfde lopen dus das wel goedKan niemand zo zeggen. Kwestie van proberen. Zolang je geen valse lucht trekt merk je het snel genoeg