Geen meeting in Aalsmeer.

Status
Not open for further replies.
RobertSr said:
Ik denk dat je de sprints wel gratis moet maken, dan komen er veel meer mensen op af.
Ik kom wel even langs.

ja joh inne komt ff voor nix daar de hele dag staan, denk es ff na man:|
 
Bart@Sp said:
ja joh inne komt ff voor nix daar de hele dag staan, denk es ff na man:|

Nee, ik bedoel als inne nou niet mocht komen. En dat de sprints zonder tijdsysteem werden gereden enzo.
 
Bart@Sp said:
ja joh inne komt ff voor nix daar de hele dag staan, denk es ff na man:|

nee, nee... daar gaat het niet om..
ik denk ook niet dat ze het startsysteem nodig hebben

Maar ik wil gewoon graag voor iedereen die wil gaan graag wat duidelijkheid vragen (ook voor mezelf of ik ga of niet)
 
Last edited:
start systeem is juist voor 2 sprinters
niet voor 4a6 man
ik weet zelf ook nog niet of ik ga
denk het niet aangezien ik niet zo'n supergevoel heb over deze meeting
mischien dat ik netzoals sander het in me achterhoofd hou om effe te komen kijken
maar reken er maar niet al te veel op:X
 
Me 2

Word denk ik meer zo'n 'patser-weekend' als je voor geld gaat sprinten.
Sowiezo geen behoefte aan.
En ik denk dat de opkomst erg laag zal zijn, mede doordat de (mede) organisator weinig tot geen informatie hier neer zet.
Indien geen concrete informatie/vergunning, ga ik niet komen.
 
4 tot 6 man sprinten is toch veel te gevaarlijk.

+ dan moeten ze wel een goed systeem hebben voor valse start , en de duidelijke winnaar. lijkt mij niet dat ze zoiets hebben .

+ een verzekering die het goed vind dat er 6 man naast elkaar sprinten?
en hoe breed is die weg dan wel niet, ik zou minimaal 2 meter de persoon nemen. als het niet meer zou zijn uit veiligheid.

maar jah eerst w88 op beter info
 
euhh ik denk dat die dewd bedoelt dat er maar vier tot zes mensen met een sprinter op de sprintbaan aanwezig zullen zijn... niet met 4 tot 6 man tegelijk sprinten:s
al is het wel met zes man tegelijk sprinten.. ben ik aanwezig met me cam:D
het is allemaal wel vaag.

en btw @ topicstarter: wie ben jij en waar uit aalsmeer kom je vandaan? maybe ken ik je?
 
@ topicstarter, dit is toch geen manier om een meeting te promoten? het is hier 1 grote bende, niemand snapt wat de bedoeling is.

Je hebt tot morgen avond, om hier wat van te maken, zo nee, gaat je topic de prullenbak in, aangezien we geen illegale(nog geen vergunning?) meetings gaan promoten

Dennis
 
Ik haak af...

Wie met z'n 4 a 6'en wil gaan sprinten, kan nog beter russisch-roulette gaan spelen.. Want dan heb je nog meer kans het te overleven :L.

Ik vind serieus, dat hier een slotje op moet komen... laat ze maar lekker "racen" met z'n allen in Aalsmeer.. Als forum moet je je naam hoog houden, en zulke maffe zooi mijden.. (Maargoed, dat is mijn mening)
 
RobertSr said:
Ik denk dat je de sprints wel gratis moet maken, dan komen er veel meer mensen op af.
Ik kom wel even langs.

ja als je geld toegeeft komen er nog meer mensen!

lol

wat dacht je van de kosten van verzekering?
 
ik heb inmiddels een aantal mensen gesproken en het volk wat er op af gaat komen is van zwaar NRX gehalte en mensen van: ik rijd 164 met me spiet;)
ik=niet aanwezig en vind dat dit eraf gedonderd mag worden de topic starter reageert hier nieteens.
 
als je mijn reactie had gelezen, had je gezien dat hij tot vanavond laat heeft, reageer gewoon even niet ipv dit soort reactie's
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top