gat in uitlaat boren

Status
Not open for further replies.

trochyoni

Lalalaaa
Hey ik ben het een beetgje beu om op een booster te rijden zonder lawaai :p
Kan iemand mij zeggen hoe ik wat meer lawaai uit mijn bootser krijg, is het waar dat als je er een gaatje in boort dat ie sneller gaat optrekken en meer lawaai maakt ? x
 
Advertisement - register to remove this

Als je een gat erin boort roest hij van daar uit helemaal kapot en trekt hij juist stukken slechter op. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het ongelofelijk sneu is als je met opzet je uitlaat verneukt, elke boer hoort het verschil tussen een verneukt uitlaat en uitlaat die gewoon een ander / meer geluid maakt.

Koop een terugloper en haal de demperwol eruit, dan heb je herrie en kan je zoveel iritant wezen als je wil..

Zoals ik in reply #3 al zei |( wel lezen
 
ga weg met al die reactie's man.

Voor ander geluid kun je beter naar een terugloper stappen.

En anders als het kan eventueel wat demperwol verwijderen.

Als je gaten in je uitlaat boort dan heb je kans dat de drukverhoudingen van je uitlaat anders worden en hij brakker presteert.

Ik vind die reactie's hier wel erg kinderachtig als ik eerlijk mag zijn..

Bedankt :) Hier heb ik tenminste wat aan.
 
Er staat voor de moment een tecnigas onder, maar volgens mij draait ie niet zoals het moet, hij trekt redelijk op en rond de 30 gaat ie weer stoppen. Na 2-3 seconden begint ie dan weer op te trekken...
 
Er staat voor de moment een tecnigas onder, maar volgens mij draait ie niet zoals het moet, hij trekt redelijk op en rond de 30 gaat ie weer stoppen. Na 2-3 seconden begint ie dan weer op te trekken...
 
Of zet er gewoon een open filter ( schuimfilter ) op.
Moet je wel ff wat grotere sproeier erin doen.
Gaat die ook meer herrie van maken ( maar of het een mooi geluid is... )
 
Nee die vent was gewoon blind :p

OT:
Het is natuurlijk niet goed voor je blok (cilinder ect) om met "powerfilter" te rijden. Je kan beter een 2e hans yasuni r ofzo ergens kopen.

hier geef ik je geen gelijk in.:|

Als je je powerfilter goed onderhoud en in juiste omstandigheden rijd dan kan zo'n filter geen kwaad.
 
Scheelt je wel een hele hoop tijd en geknoei, hoeft ook niet veel te kosten als je het bij de juiste zaak laat doen. Verwacht geen perfectie, maar het zal prima rijden als je het door de juiste zaak ff laat afstellen.

Zelf doen ben je wel minstens een middag mee bezig, weet niet wat jouw uurloon is maar ik zelf zou het daar niet voor zelf kunnen doen als ik er geen zin in had / kennis van had :p
 
hier geef ik je geen gelijk in.:|

Als je je powerfilter goed onderhoud en in juiste omstandigheden rijd dan kan zo'n filter geen kwaad.

Er komt altijd wel stof mee. Bij ander (kouder/warmer) weer gaat die weer anders reageren ect.

En als je het koopt koop dan neit zoon tnt "gaasje" oid...
 
bcd achterkap

ik ben hier op zoek naar een BCD achterkap voor booster > 2004, ik vind deze nergens, alleen voor booster spirit, zal deze dan op mijn booster passen of heb ik specifiek voor booster nodig ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top