GASkabel

Advertisement - register to remove this

17,5mm DO op Piaggio; bochtje op de carb. 8mm inkorten (ik heb de bocht van de 12mm gebruikt), stukje extra draad in tappen, ook van de inschroefnippel ongeveer 8mm af halen, en draad goed afwerken... Zorg ook dat de nippel aan de binnenkant goed afgewerkt is, hier gaat nl. je gaskabel over heen schuren...

Greetz.
 
krizzziz: door je gas kabel veranderen ga je niet harder hoor.

door een 70cc te bestellen ipv de 50cc die je had besteld ga je wel harder 8)

btw, wat is een wtb-er?

ik heb geen flauw id eig :)

edit: lama, ik weet het, werktuigbouwkundige :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
17,5mm DO op Piaggio; bochtje op de carb. 8mm inkorten (ik heb de bocht van de 12mm gebruikt), stukje extra draad in tappen, ook van de inschroefnippel ongeveer 8mm af halen, en draad goed afwerken... Zorg ook dat de nippel aan de binnenkant goed afgewerkt is, hier gaat nl. je gaskabel over heen schuren...

Greetz.

was het niet makkelijker om universele gaskabel te kope en op maat te maken?
vooral zodat je de onderdelen die je gebruikt heb later weer kunt gebruiken,,
 
Ik heb bij een maat van me ook een 17,5 dell gemonteerd en daar hoefde ik helemaal niks aan te passen. Alles paste zo al en er was niks te lang of te kort ofzo. En hij rijdt prima etc. Hoe kan dat dan???

Mzl
 
Hey Bart,

Was bij een mc2 waar ik die dell heb gemonteerd. Daar hoefde ik niks te veranderen. Nou heb ik bij mij vandaag ook een dell 17,5 gemonteerd en nu moest ik dus ook het bochtje en de nippel inkorten want anders maakte ie al een hoop toeren.
Maar het vaagste is nog dat allebei de bochtjes ( van me std en 17,5 carb) hetzelfde waren. En het gasschuifkanaal is volgens mij ook even lang bij allebei. Maar toch kwam de gasschuif bij de 17,5 niet helemaal onderaan.

{! VAAG!!!!!
 
De gasschuif van een 17,5 mm is zeker weten anders (lees; langer)...

Bij mij had de bocht op de 17,5mm een hele andere vorm dan die van de 12mm... Heb gewoon die van de standaard carb. gemonteerd, met de eerder genoemde aanpassingen...

Inderdaad vrij vaag allemaal...

Greetz.
 
Back
Top