Gas kabel afstellen

Advertisement - register to remove this

Net nagekeken maar als ik hem verder uitdraai waardoor ie strakker gaat staan kan ik hem niet meer vastzetten in de gashandel met het moertje, het binnenste schroefdraad van de gashandel is kapot, krijg morge een nieuwe binnen dan hopelijk het probleem met vaag optrekken verholpen
 
Net nagekeken maar als ik hem verder uitdraai waardoor ie strakker gaat staan kan ik hem niet meer vastzetten in de gashandel met het moertje, het binnenste schroefdraad van de gashandel is kapot, krijg morge een nieuwe binnen dan hopelijk het probleem met vaag optrekken verholpen
Hoop dat een nieuwe het probleem oplost.
Laat je even weten of het gelukt is?
 
heb de gaskabel geprobeert te monteren, alleen de nieuwe kabel kreeg ik niet erop, draad leek te kort? heb me oude kabel overgezet op de nieuwe gashendel die erbij zat, en zo doende afgestelt, zie geen slappe kabel hangen meer gas reactie lijkt ook wat feller, moet nog een volledig rondje rijden om te kijken hoe ie het echt doet

had alleen wel echt flinke ruzie met die binnenschild kap te monteren weer, met die klep die open kan gaan, steeds blijft als ik hem monteer het contact slot vast zitten ipv dat je hem zo kan indrukken met dat nokje wat erachter zit om de klep te openen, iemand een tip om die makkelijk te monteren? hij zit wel nu alleen werkt de klep openen niet echt
 
heb de gaskabel geprobeert te monteren, alleen de nieuwe kabel kreeg ik niet erop, draad leek te kort? heb me oude kabel overgezet op de nieuwe gashendel die erbij zat, en zo doende afgestelt, zie geen slappe kabel hangen meer gas reactie lijkt ook wat feller, moet nog een volledig rondje rijden om te kijken hoe ie het echt doet
Mooi, dat is dus opgelost.
had alleen wel echt flinke ruzie met die binnenschild kap te monteren weer, met die klep die open kan gaan, steeds blijft als ik hem monteer het contact slot vast zitten ipv dat je hem zo kan indrukken met dat nokje wat erachter zit om de klep te openen, iemand een tip om die makkelijk te monteren? hij zit wel nu alleen werkt de klep openen niet echt
Zou hierover een nieuw topic aanmaken.
Dan ziet men direct dat je vraag over het klepje gaat.
Nu zit je vraag "verborgen" in een topic over een gaskabel.
Er zijn forumleden die een topic over een gaskabel niet lezen maar wel kunnen/willen helpen met een klepje.
Zelf lees ik ook niet alles en haal vooral de berichten eruit waar ik een ander mee kan helpen en/of interessant vind.
Een vraag in een vraag stellen kan soms niet handig zijn...
 
Mooi, dat is dus opgelost.

Zou hierover een nieuw topic aanmaken.
Dan ziet men direct dat je vraag over het klepje gaat.
Nu zit je vraag "verborgen" in een topic over een gaskabel.
Er zijn forumleden die een topic over een gaskabel niet lezen maar wel kunnen/willen helpen met een klepje.
Zelf lees ik ook niet alles en haal vooral de berichten eruit waar ik een ander mee kan helpen en/of interessant vind.
Een vraag in een vraag stellen kan soms niet handig zijn...
Ah oke, merk wel dat als ie warm is dat ie dus zodra ik volgas geef als ik stil sta dat ie heel even inhoud, nou is mijn luchtfilter ontgrenst dus dat rubber bij het inlaat is weg, zou het daaran liggen? Kwa teveel lucht? Want kon me herinneren dat toen dat rubber erin zat hij helemaal niet vooruit te branden was zodra de 80cc erop zat
 
Over die gaskabel afstellen he, moet je hier nou een topic voor aanmaken? Je kan er toch aan draaien dan zie je meteen of het doet wat je hoopt. Werkt het niet dan draai je het weer terug en kost je nog minder tijd ook

Rubber bij de inlaat is toch gewoon de buis van je filterbehuizing naar de carb toe? Laat die.namelijk maar lekker zitten.
Heb je uberhaupt iets aan je sproeier aangepast of trek je er gewoon wat vanaf?

En die kap is toch ook geen hogere wiskunde om te monteren? Als je.je contactslot niet ingedrukt krijg moet je kap dus verder naar achter. Zal wel een klein nokje op zn plek moeten schieten maar daar kunnen we vanachter een toetsenbord ook weinig over zeggen. Je kan proberen nog iets meer los te halen zodat je van een andere hoek kan kijken en misschien ziet waar het niet goed zit
 
Goedendag,
Ik heb even dit topic erbij gepakt om geen nieuwe aan te maken.

Ik heb de kleine moer helemaal naar een kant gedraaid, maar hij moet nog strakker eigenlijk, hoe kan ik dit het beste doen?

ik kan hem nu niet verder doen want dan draai ik hem eraf.

Voertuig: Piaggio Zip 2000
ALles terugdraaien binnenkabel inkorten of een nieuwe universele gaskabel trekken
 
Back
Top