Fox vertandin in leyseo

Pingping

New Member
Beste iedereen
Ik heb een Peugeot elyseo met standaard vertanding (loopt 60-65 op gps)
Maar heb ook nog een Peugeot fox blok liggen met malossi vertanding zou ik die over kunnen zetten in mijn elyseo als ik de gehele vertanding over zet offff iemand tips
Setup:
12,5 mm carb
powerfilter
Ontgrensde variateur
Groene drukveer
Blauwe trekveertjes
Rolletjes mix tussen 8,7 en 5,3
Is het zelfde blok als speedfight 1 en 2
 
Advertisement - register to remove this

Een Fox heeft niet hetzelfde blok als een Speedfight of Elyseo.
Een Fox heeft in principe hetzelfde blok als een Honda Wallaroo.
De vertanding gaat dan ook naar mijn weten niet passen. Stel dat het past zegt dit niet dat dit ook de juiste tandwielverhouding is voor een Elyseo.
Mijn vraag is waarom je de vertanding wilt aanpassen.
Zo te zien is de setup nagenoeg origineel. Met een lange vertanding heb je wel het vermogen nodig om dit aan te kunnen.
Je kan beter een andere cilinder monteren.
 
helaas ben je iets te laat met je bericht wel bedankt ik heb het zaterdag ge probeert blijkt dat die echt 2mm te kort is dus m’n koppeling zit tegen de vertanding deksel aan als die helemaal vast zit maar ik heb al een 70cc cilinder alleen had geen zin om nog is 100€ uit te geven aan een vertanding Maarja ik ga sparen voor een 172cc projectje ipv geld in m’n elyseo te pompen die Peugeot verticaal blokjes is niet heel veel uit te halen als je bijvoorbeeld kijkt naar een 50cc Piaggio blok dan is daar veeeeeel meer uit te halen dan een 50cc elyseo
Post automatically merged:

Heb nu sinds vandaag ook een 17,5 mm carb geïnstalleerd rijd ook wel lekker opzich
 
Back
Top