ZmokerZ said:Hebben ze dan altijd die foto's bij zich :?
AeroXtreme said:nee man dat doen ze echt niet ik denk dat ze gewoon een foto maken omdat ze even op he bureau na willen trekken of die scooter nog meer foute dingen heeft
denk ik hoor!
Ja denk ut wel want hier zei laatst iemand ook dat een agent gewoon een setje perso van s-t.nl van mensen hier uit de buurt bij zichZmokerZ said:Hebben ze dan altijd die foto's bij zich :?
Zenithman46 said:Ja denk ut wel want hier zei laatst iemand ook dat een agent gewoon een setje perso van s-t.nl van mensen hier uit de buurt bij zichDus die agent zegt ''hier staat dat ie 80 gaat'' en op roller ging ie maa 0,6Kw dus werd ie gecheckt
woutersalad said:met perso's van st.nl bedoel je de complete pagina's van scooterbase van een bepaalde plaats ofzo??
vraag me af of dat legaal is :S
dus als ik op me perso zet dat ie 130 gaat, gaat ie dat dan ook nachecken? :L :XZenithman46 said:Ja denk ut wel want hier zei laatst iemand ook dat een agent gewoon een setje perso van s-t.nl van mensen hier uit de buurt bij zichDus die agent zegt ''hier staat dat ie 80 gaat'' en op roller ging ie maa 0,6Kw dus werd ie gecheckt
woutersalad said:met perso's van st.nl bedoel je de complete pagina's van scooterbase van een bepaalde plaats ofzo??
vraag me af of dat legaal is :S