Lodewijk ok 3 July 2011 #642 hap [ir]http://dogbitelaw.com/images/stories/dog_bite_victims/bite-girl-small.jpg[/ir]
Fox_gek Pilsje erbij? 3 July 2011 #643 *scooterforum is komend uur rustig, men gaat naar de dealer om een proefritje te regelen*
Laine Leren Lenie 3 July 2011 #644 Jammer dat dat ding geen achterbank heeft, wel een reden om te daten trouwens :~
Laine Leren Lenie 3 July 2011 #646 Nou ik wil geen man die niet geeft om zijn auto hoor . ''Oja deze opel Kadett uit 1803 vind ik prima hoor''.:+ En nee. Last edited: 3 July 2011
Nou ik wil geen man die niet geeft om zijn auto hoor . ''Oja deze opel Kadett uit 1803 vind ik prima hoor''.:+ En nee.
ErwinZ GC Member 3 July 2011 #649 Vincent-Aerox said: Ik heb d'r nummer al bijna een jaar :W :+ Click to expand... Ik heb 'm al langer dan een jaar!
Vincent-Aerox said: Ik heb d'r nummer al bijna een jaar :W :+ Click to expand... Ik heb 'm al langer dan een jaar!
PvdH Well-Known Member 3 July 2011 #651 ...en ik krijg m in geen jaaaaaaaaaaaaaaren :+ (maar heb wel een gele Ibi Cupra Lainuh :~)
Fox_gek Pilsje erbij? 3 July 2011 #655 Rickaaa said: -1 dat er al pagina's lang over laine gelult wordt. Click to expand... Tja, als meisje op een 'jongengsforum' krijg je veel aandacht, blijkbaar..
Rickaaa said: -1 dat er al pagina's lang over laine gelult wordt. Click to expand... Tja, als meisje op een 'jongengsforum' krijg je veel aandacht, blijkbaar..
Fox_gek Pilsje erbij? 3 July 2011 #659 InIMoeK said: Gezonde jongens met teveel hormonen... Niks mis mee Click to expand... "gezond" en "teveel" passen niet echt bij elkaar denk je niet?
InIMoeK said: Gezonde jongens met teveel hormonen... Niks mis mee Click to expand... "gezond" en "teveel" passen niet echt bij elkaar denk je niet?
Vincent-Aerox Scooterloos 3 July 2011 #660 Gezond en die rare slaap theorieën van jou wel dan? :+ j/k