bartj HousePaus 2 July 2011 #624 @douwe heb jou volgens mij nog gespot in de blue bij defqon. Vriendin van me zat je raar aan te kijken en zei wtf heeft die om ze arm Je bent trouwens wel fokking lang zeg wtf
@douwe heb jou volgens mij nog gespot in de blue bij defqon. Vriendin van me zat je raar aan te kijken en zei wtf heeft die om ze arm Je bent trouwens wel fokking lang zeg wtf
[5th] Douwe Lets Hiv... 2 July 2011 #625 Haha kan best ja, was een roze olifantje, genoeg mensen die roze olifanten zagen lopen zonder mijn hulp btw
Haha kan best ja, was een roze olifantje, genoeg mensen die roze olifanten zagen lopen zonder mijn hulp btw
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 2 July 2011 #626 Je moet gewoon zorgen dat je een meter hoger staat dan de rest, en als je een koppie boven de rest uit ziet steken is dat Douwe
Je moet gewoon zorgen dat je een meter hoger staat dan de rest, en als je een koppie boven de rest uit ziet steken is dat Douwe
bartj HousePaus 2 July 2011 #627 Heb geen opstapje nodig @ 1,99 :7 Zag hem toevallig vooraan staan bij de Blue en dacht al dat je me ergens bekend van voorkwam
Heb geen opstapje nodig @ 1,99 :7 Zag hem toevallig vooraan staan bij de Blue en dacht al dat je me ergens bekend van voorkwam
[5th]Nick The Bad Guy 2 July 2011 #628 Oh oh oh wat een testosteron vliegt hier toch door dat forum, maar niemand maakt moves
Titus Mooiboii 2 July 2011 #636 Vincent-Aerox said: Ik heb d'r nummer al bijna een jaar :W :+ Click to expand... Ik voel me niet meer speciaal
Vincent-Aerox said: Ik heb d'r nummer al bijna een jaar :W :+ Click to expand... Ik voel me niet meer speciaal
Melv16 Gewoon Melvin.. 2 July 2011 #637 Kenzie said: beter gaan jullie ontopic verdomme , stelletje geilende pubers Click to expand... Alsof jij haar niet op je achterbank wilt
Kenzie said: beter gaan jullie ontopic verdomme , stelletje geilende pubers Click to expand... Alsof jij haar niet op je achterbank wilt
Laine Leren Lenie 3 July 2011 #638 Melv16 said: Alsof jij haar niet op je achterbank wilt Click to expand... Zeg aub nee.