S Sandor ****** 6 July 2010 #791 al die wijven met van die kromme halve foto's hebben nihil zelfvertrouwen, heb JIJ nihil zelfvertrouwen Laine?
al die wijven met van die kromme halve foto's hebben nihil zelfvertrouwen, heb JIJ nihil zelfvertrouwen Laine?
SSR Lycorda .GC only. 6 July 2010 #794 En dan vragen mensen zich af waarom men zich soms niet thuisvoelt op dit forum. 1 post en krijgt meteen replies met "TIETEN!" 8P
En dan vragen mensen zich af waarom men zich soms niet thuisvoelt op dit forum. 1 post en krijgt meteen replies met "TIETEN!" 8P
Wuntke DDL Tjoening 6 July 2010 #795 +1000 SSR Lycorda said: En dan vragen mensen zich af waarom men zich soms niet thuisvoelt op dit forum. 1 post en krijgt meteen replies met "TIETEN!" 8P Click to expand... Verder is de 1e foto wel leuk de rest idd "wat" minder maja niet iedereen moe zow zeuren!
+1000 SSR Lycorda said: En dan vragen mensen zich af waarom men zich soms niet thuisvoelt op dit forum. 1 post en krijgt meteen replies met "TIETEN!" 8P Click to expand... Verder is de 1e foto wel leuk de rest idd "wat" minder maja niet iedereen moe zow zeuren!
5 543543543 Well-Known Member 6 July 2010 #796 S.Wokkel said: Je ziet haar tietuh niet eens man. Click to expand... :winner:
Laine Leren Lenie 6 July 2010 #797 Sandor said: al die wijven met van die kromme halve foto's hebben nihil zelfvertrouwen, heb JIJ nihil zelfvertrouwen Laine? Click to expand... Dit zijn geen kromme halve foto's imo , de ene is heel licht en op de ander doen een vriendin en ik gewoon zoals we altijd doen nl totaal retarded. En nee ik heb geen nihil zelfvertrouwen.
Sandor said: al die wijven met van die kromme halve foto's hebben nihil zelfvertrouwen, heb JIJ nihil zelfvertrouwen Laine? Click to expand... Dit zijn geen kromme halve foto's imo , de ene is heel licht en op de ander doen een vriendin en ik gewoon zoals we altijd doen nl totaal retarded. En nee ik heb geen nihil zelfvertrouwen.
T Tom Well-Known Member 6 July 2010 #800 Ook zwaar veel lui kritiek hebben die zelf nooit foto's posten.... Ik post ook nooit foto's maar ik heb dan ook geen kritiek
Ook zwaar veel lui kritiek hebben die zelf nooit foto's posten.... Ik post ook nooit foto's maar ik heb dan ook geen kritiek