Cor_vandijk aka Der Plant! 18 November 2010 #722 Die reus is dus haar vriend, haha.. Nee pf ga ik niet posten man, dat is echt lame
Wesley S. DE EMHAER BOY! 19 November 2010 #724 S.Wokkel said: Wie shopt er een foto met de linker chick Click to expand... Rickaaa said: Neeeeeeeeeeeeeeeeeee Click to expand... :+:+:+
S.Wokkel said: Wie shopt er een foto met de linker chick Click to expand... Rickaaa said: Neeeeeeeeeeeeeeeeeee Click to expand... :+:+:+
Martin. .. 19 November 2010 #726 Wesley snapt volgens mij niet echt hoe die grap werkt. Z'n 2e pic is ook fout
Erik. Running 19 November 2010 #730 1. Niemand shoppen. 2. Niemand shoppen en inzoomen. 3. Niemand shoppen en verder inzoomen. 4. Iedereen shoppen dus ook Plant. Dan is die leuker .
1. Niemand shoppen. 2. Niemand shoppen en inzoomen. 3. Niemand shoppen en verder inzoomen. 4. Iedereen shoppen dus ook Plant. Dan is die leuker .
Wesley S. DE EMHAER BOY! 19 November 2010 #732 ! ! Ik dacht laat ik het eens doen op me saaie vrijdag @ stage!
Anne mannelijke versie 21 November 2010 #737 Dat ziet er uit als een winnende envelop voor de audities van the voice of holland!
S scully Well-Known Member 21 November 2010 #739 3 weken terug met mn ouders, vriendin en zusje weekendje Texel gedaan, daar ook nog op een garnalenboot gezeten. Was best leuk met windkracht 8, maar echt warm was het niet. Dit was de boot: (overigens slechts 80 cm diepgang)
3 weken terug met mn ouders, vriendin en zusje weekendje Texel gedaan, daar ook nog op een garnalenboot gezeten. Was best leuk met windkracht 8, maar echt warm was het niet. Dit was de boot: (overigens slechts 80 cm diepgang)
InIMoeK DCA GODZUKI 21 November 2010 #740 Anne said: Dat ziet er uit als een winnende envelop voor de audities van the voice of holland! Click to expand... Hij was idd door met het volgende nr : http://www.youtube.com/watch?v=EK2tWVj6lXw
Anne said: Dat ziet er uit als een winnende envelop voor de audities van the voice of holland! Click to expand... Hij was idd door met het volgende nr : http://www.youtube.com/watch?v=EK2tWVj6lXw