foto`s gezocht: Gebroken drijfstang

CrossRally

Banned
Ik zoek die foto van een gebroken drijfstang van een standaard krukas. De drijfstang heeft een gat in het carter geslagen. Weet iemand waar ik die foto`s kan vinden. Ik heb al de search gebruikt alleen ik weet niet meer op welke woorden is moest zoeken.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by SRurbanKID
Die zal een MHR ook niet echt lang houden denk :rolleyes: doppler is een kutmerk imo :)

Idd.. waar baseer je dat nou weer op? Mijn Yamashi as zou makkelijk een Team kunnen houden (zelfde als Doppler). En in de NRG MC^2 van Bart zit ook een Doppler as en dat is ook niet echt een milde setup....
 
k denk dat dat een mening is van hem...;)
maar doppler is iig echt wel goed genoeg...

k snap die mensen niet... bij een hoogtoerige cilinder denk k toch wel meteen aan een andere krukas.. :rolleyes:
 
Originally posted by monstaboy
Idd.. waar baseer je dat nou weer op? Mijn Yamashi as zou makkelijk een Team kunnen houden (zelfde als Doppler). En in de NRG MC^2 van Bart zit ook een Doppler as en dat is ook niet echt een milde setup....

Maarja probleem met doppler is dat waneer je een ander smal end lager monteerd dan het originele dat je dan problemen hebt... (Smal end diameter van doppler is niet hetzelfde als de smal end diameter van een "normale" P12 as)
 
Ik heb even de 1e 5 pics gewist.. Sorry daarvoor, maar lycos gaat anders weer flippen en vervolgens mijn account kicken en ik gebruik deze server voor veel meer dingetje die ietsje belangrijker zijn dan deze pics. Maar goed heb er dus 2 laten staan van de gebroken drijfstangen :W :D
 
Ook 200 km gereden ( jaja .. :p) met team 70 op doppler, nix gaande joh ! Echt wel goed hoor ...

Die 200 kilometer kun je nog makkelijk op een goede std PIA as maken die houden dat wel ...

Wel sucks als je je as en je blok zo verneukt :):p
 
Originally posted by monstaboy
Idd.. waar baseer je dat nou weer op? Mijn Yamashi as zou makkelijk een Team kunnen houden (zelfde als Doppler). En in de NRG MC^2 van Bart zit ook een Doppler as en dat is ook niet echt een milde setup....

Originally posted by Wille
Maarja probleem met doppler is dat waneer je een ander smal end lager monteerd dan het originele dat je dan problemen hebt... (Smal end diameter van doppler is niet hetzelfde als de smal end diameter van een "normale" P12 as)

Heb 2 NRG's met Doppler-as... De ene draait 14.9k rpm zonder problemen, en 18+ pk's... Ik zie geen probleem met die krukas...

Wille; heb Doppler i.c.m. Evo-lager, en de andere i.c.m. standaard lager... Geen enkel probleem...
 
Back
Top