Beta ark kappenset gezocht

Diether van essen

Minarelli megool
Dag lieve mensen, ik zoek beta ark kappen voor mijn beta sprinterosssss. Ik wil naast deze keta ark kappen ook een hele nette kappen set. Ik zoek een complete set die wel geschuurd mag worden maar geen diepe krassen of zelfs scheuren heeft. Ik wil best goed betalen alleen niet te gek. Ook zoek ik nog een frame+kenteken.
Setup voor onder de beta is.
Doppler kruk
Stage 6 Racinf mk1
Hpi
21 dellorto eerst en later misschien vergelijken met 24pwk.
Malossi emhaaer vario
Stage 6 koppeling+huis
Stage 6 r1200 die ik gestraald heb en netjes gemaakt heb. Ook nog c16 en c20 en ander pijp ligge om misschien ooit te testen
Power one snaar
Overrange komt miss wel hen nog 128mm poullies liggen wil alleen eerst zo proberen.
Vl14 en omgelast sub heb k liggen maar nog niet eronder
Groet diether en reageer gerust
 
Advertisement - register to remove this

Dag lieve mensen, ik zoek beta ark kappen voor mijn beta sprinterosssss. Ik wil naast deze keta ark kappen ook een hele nette kappen set. Ik zoek een complete set die wel geschuurd mag worden maar geen diepe krassen of zelfs scheuren heeft. Ik wil best goed betalen alleen niet te gek. Ook zoek ik nog een frame+kenteken.
Setup voor onder de beta is.
Doppler kruk
Stage 6 Racinf mk1
Hpi
21 dellorto eerst en later misschien vergelijken met 24pwk.
Malossi emhaaer vario
Stage 6 koppeling+huis
Stage 6 r1200 die ik gestraald heb en netjes gemaakt heb. Ook nog c16 en c20 en ander pijp ligge om misschien ooit te testen
Power one snaar
Overrange komt miss wel hen nog 128mm poullies liggen wil alleen eerst zo proberen.
Vl14 en omgelast sub heb k liggen maar nog niet eronder
Groet diether en reageer gerust
Vind het anders wel rete koud
Drukke boel. Alle
Blokken tegelijk aan t bouwen.
Stage 6 racing
Roze top
Pro race
Black trophy
Nog een roze top.
Heb nu stage 6 Racing compleet.
En roze top.


Zoek nog een fatsoenlijke overrange set en een leuke rotor hpi is best prima voor mij.
Niet te duur graag.
Ook nog de kappen nodig van beta ark.
Ook wat leuke pijpjes erbij nu:
De eerste is stage 6 r1200 zelf opgeknapt dus gestraald en lasnaden teruggebrand.
Wat ik bij die stage 6 pijp heb gedaan gaat ook bij deze c20 gebeuren!
Die c16 lat ik zo.

Oja moet van wat zooi af
2 awrox frames. 1 zonde papieren en kenteken. Die ander ook alleen die heb een wok gehsd laatst.
Ook verkoop ik een neos frame plus voorvork met kenteken en als t moet velgen enzo.
En nog een neos frame zonder kentkeken
Verder heel veel zooi liggen ook goedkoop beetje afgeragde zooi.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    263.3 KB · Views: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    204.4 KB · Views: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    240.3 KB · Views: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    430 KB · Views: 8
Back
Top