Beta ark remlicht defect

Sjakieee

Member
Ik heb beta ark uit 06 en nadat ik de overbrenging en carb heb afgesteld. werd het tijd om de elektra aan te pakken. Nu lijken de remlichten niet werken. Ze zijn niet aangesloten op de remlichtschakelaar.
Op het electrisch schema staat dat er een rode en blauwe draad opaangesloten moet worden. Nu zitten en 2 rode en 2 blauwe snoeren bij het dashbord dus heb ik die gestript en aangesloten. Echter werkt dit niet44250F79-D36C-495A-8D39-4B8F2236AF7E.jpeg54E460F3-C796-402C-B2CF-5FF73A25EFFA.jpeg
Post automatically merged:

Bij de voorrem is precies hetzelfde. Welke kabels moet ik wel hebben dan.
Ps ik kan nu starten met kickstart zonder de rem in te drukken. ( de elektra van de e start doet het ook niet
 
Advertisement - register to remove this

De draden die jij verlengd hebt inderdaad. Als het niet werkt zijn de schakelaars defect.
Ik heb de rode en blauwe draad op elkaar aangesloten. Remlicht deed het nogsteeds niet. Dus schakelaar dat schakelaar kapot is is uitgesloten.
Echter doen mn claxon, knipperlichten en E start het ook niet dus ik denk dat het ergens met de elektra niet goed gaat. Iemand suggesties was het kan zijn?
 
@Sjakieee ,

je hebt al een draadje lopen met de titel :

"Alle elektra van beta ark doen het niet"​


Dus dit is ook de reden waarom je remlicht ook niet werkt.
Zorg er eerst voor dat je contactslot spanning krijgt van de accu en controleer dan of het contactslot deze accuspanning ook doorschakelt naar de rest van de componenten die met gelijkspanning van de accu werken.
 
@Sjakieee ,

je hebt al een draadje lopen met de titel :

"Alle elektra van beta ark doen het niet"​


Dus dit is ook de reden waarom je remlicht ook niet werkt.
Zorg er eerst voor dat je contactslot spanning krijgt van de accu en controleer dan of het contactslot deze accuspanning ook doorschakelt naar de rest van de componenten die met gelijkspanning van de accu werken.
Ja hier kan ik wat mee
Ik ga morgen naar kijken
Zit er wel een accu in?

Zou ff kijken in de stekker van de dashboard kabelboom naar oxidatie of verbogen pinnen.
Ja en lopend geeft die 13.7v
 
@Sjakieee ,

je hebt al een draadje lopen met de titel :

"Alle elektra van beta ark doen het niet"​


Dus dit is ook de reden waarom je remlicht ook niet werkt.
Zorg er eerst voor dat je contactslot spanning krijgt van de accu en controleer dan of het contactslot deze accuspanning ook doorschakelt naar de rest van de componenten die met gelijkspanning van de accu werken.
Het bleek een draadbreuk te zijn bij het contactslot. Bedankt voor je hulp
 
Back
Top