ace_ Well-Known Member 1 September 2002 #3 dat zal wel aardig wat pk's extra opleveren. Zal ook zo rond de 16k toeren maken. : Upvote 0 Downvote
Stevie grmblfffsss 1 September 2002 #4 Tsjeempie...wie gaat er nou in zoiets tijd & werk besteden.... Upvote 0 Downvote
D Deleted member 682 Guest 1 September 2002 #6 best wel extreem Heb je hem ook getest ? Upvote 0 Downvote
Boostah Kut Member 1 September 2002 #7 Heb je hem al getest ? Prestaties ? Voor welke cilinder ? Hoeveel kostte die ? Is het beetje goede lak ? Upvote 0 Downvote
Heb je hem al getest ? Prestaties ? Voor welke cilinder ? Hoeveel kostte die ? Is het beetje goede lak ?
D DaMiKeY Well-Known Member 1 September 2002 #8 volges mij blaast ie ook nog gewoon he Upvote 0 Downvote
JohanV Varkenshok Tuning 1 September 2002 #9 hij is niet van mij helaas, en ik heb geen peugeot of honda oid Upvote 0 Downvote
Heineken Echt wel.. 1 September 2002 #10 Hij ziet er wel euhm... interessant uit (maar de echte 'nieuwe' evo is mooier ) Upvote 0 Downvote
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 1 September 2002 #12 w0w, die hand-made Evo is wel tha bomb :W Onderste foto; wat is de onderste uitlaat voor pijp? De bovenste is inderdaad de allernieuwste Evo, maar wat is de onderste [aangezien deze exact hetzelfde lijkt]? Upvote 0 Downvote
w0w, die hand-made Evo is wel tha bomb :W Onderste foto; wat is de onderste uitlaat voor pijp? De bovenste is inderdaad de allernieuwste Evo, maar wat is de onderste [aangezien deze exact hetzelfde lijkt]?
JohanV Varkenshok Tuning 1 September 2002 #13 deze is dus exact hetzelfde. dit is mijn ouwe evo cross pijp Upvote 0 Downvote
Sjoerd Well-Known Member 1 September 2002 #14 Ah voor mina vertikaal stuur maar op, kan ik hem testen Upvote 0 Downvote
Ephymerous Banned 1 September 2002 #16 Originally posted by Stevie Tsjeempie...wie gaat er nou in zoiets tijd & werk besteden.... Click to expand... De creator :W Maar goed, is wel phun maar ik zou er mn tijd ook niet aan besteden Upvote 0 Downvote
Originally posted by Stevie Tsjeempie...wie gaat er nou in zoiets tijd & werk besteden.... Click to expand... De creator :W Maar goed, is wel phun maar ik zou er mn tijd ook niet aan besteden
H Henk_de_mol Old skool member 1 September 2002 #17 Originally posted by JohanV deze is dus exact hetzelfde. dit is mijn ouwe evo cross pijp Click to expand... Dus de nieuwe evo pijpen zijn gewoon de oude cross versie? Upvote 0 Downvote
Originally posted by JohanV deze is dus exact hetzelfde. dit is mijn ouwe evo cross pijp Click to expand... Dus de nieuwe evo pijpen zijn gewoon de oude cross versie?
Jelle Well-Known Member 1 September 2002 #18 ooit had ik ook nog een Evo70 Race pijp... zoiets ja enrico... Upvote 0 Downvote
H Henk_de_mol Old skool member 1 September 2002 #19 Kmoet zeggen dattie het lekker doet op gilardoni lekker koppel.. Upvote 0 Downvote
P pk-steef Well-Known Member 1 September 2002 #20 hmm, die (bovenste) evo pijp ziet er interesant uit... bijzonder goed is de zuivere overloop van uitlaatbocht naar expansie gedeelte. wanneer komt deze uitlaat op de markt? wordt een hit. Upvote 0 Downvote
hmm, die (bovenste) evo pijp ziet er interesant uit... bijzonder goed is de zuivere overloop van uitlaatbocht naar expansie gedeelte. wanneer komt deze uitlaat op de markt? wordt een hit.