Eindelijk de foto's van mijn nieuwe SR

jorenv

Buiten gebruik
Hier dan eindelijk de eerste foto's van mijn nieuwe SR inmiddels is ie al niet meer zo nieuw want ik heb hem al bijna weer een half jaar... In die tijd heeft er een keer snelle pijp ondergezeten maar die is inmiddels al weer inbeslag genomen .. Ook de harley davidson handvaten heb ik inmiddels vervangen voor mooiere en normale pro grips... zwart/ blauw.

sr1.jpg

foto nr.1

sr2.jpg

foto nr.2

Helaas zijn de foto's een beetje donker ingescand...
Voor de kenners hij is viper blauw met fluor oranje velgen/gril
 
Advertisement - register to remove this

hmmz ziet er wel leuk uit. Niet mijn smaak.

ik heb mijn sr's velgen ook laten spuiten. fel wit, en de remklauw rood, scoot donkerblauw kzal der ok wel fotows vanop zette. heb je jou velgen ook laten moffelen.
 
hehe kan weer replyen... had voor de grap effe ander email adres opgegeven moest ik dat nog even confirmen... wist ik veel.

Mina sr zijn mooier dan morini en ditech ja... maar de oude sr's spannen echt de kroon die zijn gewoon :W maar mijne heb ik weg gedaan .... eigenlijk wel |( maar ja. Deze is ook speciaal en zie je niemand mee rijden..
 
inderdaad. oudemina's rulen

kvind btw dat de modellen vanaf '97 ( deze dus) wel mooier zijn dan ed oudste hoewel die ook zeer mooie dingen hebben en ik weet dat ze de basis vormen voor deze mina's maar toch. hel lekekr . en die morini's zijn Bagger, lelijk en kut.
 
Na het zien van de fluor groen licht achter roostertje zit ik te denken aan hetzelfde met oranje lijk me zeker mooi.... maar doe het waarschijnlijk niet.... wel max gedaan dat lichtje achter zijn grill
 
Back
Top