Foto's van het nieuwe SA-frame

cozmo

Retired
Ik ben op zoek naar meer foto's van het nieuwe scooter-attack frame. Heb er wel een paar gevonden, maar hoop er wat meer te vinden aangezien het allemala niet echt duidelijke foto's zijn. Dus als je wat op je pc hebt staan of weet waar er meer op internet staan dan zou ik die wel graag willen.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als je het 2005 frame bedoelt:

Even gezocht op ST.net:

Ik vond het eerste frame beter, deze is te laag aan de achterzijde en te hoog voor. En dat kleine wankele fietswieltje vind ik ook maar niets.

98-1127824577.jpg


99-1127834443.jpg


99-1127834510.jpg
 
Deze bedoelde ik inderdaad. Thnx, vooral die eerste is wel duidelijk. Ik ga waarschijnlijk volgende week naar een bedrijfje om een frame samen te bespreken. Ze hebben behoorlijk wat ervaring, maar met een aantal voorbeelden wordt het voor hun duidelijker.
 
tommy said:
hij had op speelmansplaten ook elke keer slechte starts,frame functioneerde niet helemaal zoals het moet... bestuurder was 45 kilo met kleren aan:D!!

Ik vond de prestaties ook tegenvallen, hij kwam echt niet goed weg. Maar zo weinig gewicht werkt natuurlijk ook in je nadeel gezien de grip.
 
We zullen wel zien, ik ben nog altijd van plan om een zo licht mogelijk sprintframe te maken. Zelf weeg ik iets van 65 kg.

En over dat fietswiel.... Als je kijkt naar bmx of MTB wielen, dan kunnen die echt wel veel te verduren krijgen. Aardige drops into flat kunnen ze makkelijk aan. Dus de versnelling moet zo'n wiel ook wel aan kunnen, zou er zelf niet vol mee in de remmen gaan.
 
ik zou dan nog steeds een scooterwiel pakken.
sonic of zip ofzo zijn lichte velgjes met stevigheid en banden die hoge snelheden aankunnen.
verder zal ik de balhoofdshoek iets minder groot maken ipv die van dat frame.
 
cozmo said:
We zullen wel zien, ik ben nog altijd van plan om een zo licht mogelijk sprintframe te maken. Zelf weeg ik iets van 65 kg.

En over dat fietswiel.... Als je kijkt naar bmx of MTB wielen, dan kunnen die echt wel veel te verduren krijgen. Aardige drops into flat kunnen ze makkelijk aan. Dus de versnelling moet zo'n wiel ook wel aan kunnen, zou er zelf niet vol mee in de remmen gaan.

Ik geloof best dat zo'n wiel het aankan. Feit is alleen dat het veel minder richtingsstabiel is dan een wiel met grotere massa.
 
Joël said:
Ik geloof best dat zo'n wiel het aankan. Feit is alleen dat het veel minder richtingsstabiel is dan een wiel met grotere massa.


Sprinter van ABT ging ook heel erg slingeren op hoge snelheid door te licht voorwieltje, als ik me niet vergis....
 
Back
Top