This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Forza Motorsport 4

Haha nice. Net ff de kinect aangesloten. Ik heb in me kamer niet de lengte ervoor echt. Maar gelukkig kan die van dichtbij ook gebruikt worden. Al moet ik wel binnen bepaalde marges blijven helaas ervoor nog. Maar het werkt wel als ik goed zit echt super relax en is eigenlijk gewoon een must.

Had ik trouwens nooit verwacht ervan. Maar het gaat gewoon automatisch dat je een bocht inkijkt net zoals in het echt rijden.
 
Of in het dashboard op de game zelf gaan staan (waar je normaal op A drukt om hem af te spelen) en dan druk je op Y en dan kom je in een menu verder waar je hem kan installeren!

Anway ik heb het vermoeden dat mijn sociaal leven er dit weekend / komende week volledig aan gaat door dit spel..
 
Vandaag ook al flink lopen knallen!
Wat een spel! En uiteraad alles uit staan!
Spel is op veel punten echt super vooruit gegaan ten opzichte van F3.
Dat autovista is ook echt heel vet!
Ik ga morgen ook kinect eens proberen.

Trouwens ook hele spel op de HHD gezet en laden is echt sneller als F3. Nam alleen wel 11GB in beslag
 
ben nu nog f3 aant spelen voor level 50 te wordenen extra auto's te hebben @ f4

hopelijk komtmorgen de postbode een heerlijk pakketje brengen
 
Idd echt een superspel, zit inmiddels lvl 10/11 volgens mij, rond de 110.000 pe.

Router is onderweg dus zal vandaag of maandag binnenkomen, eindelijk online dan...
 
Die nissan skyline gtr Vspec is echt weer de bom. Man man wat een bak. Kamp limburg heeft ook al een Eigen team opgericht haha.