Forza Motorsport 4

Wanneer heb je em bij bart shit besteld marcel?

Ik zou em theoretisch gezien vandaag gewoon binnen moeten hebben...
vanochtend, heb alles afgebeld maar nergens te krijgen..

hij staat nog wel gewoon op Bart Smit, dus ik ga er vanuit dat die gewoon leverbaar is.
 
Naar mijn idee hebben hun er nog genoeg. Anders stond er wel bij dat ze uitverkocht zijn.

Hebben ze hem bij de bart shit bij jou in de buurt niet gewoon liggen. Anders krijg je em na et weekend pas denk ik.
 
Heb hem online besteld dan de limited edition.
Maar was net ff in het centrem hier en daar lag hij overal volop.

Bij FRS en Eplaza.

'edit' ondertussen binnen en wat een verschikkelijk mooi spel!!
Alleen wel hoop install en download werk :P
 
Last edited:
Ik heb net even een uurtje gespeeld bij een maar van me. Echt een super mooi spel, mooie auto's, mooi geluid en lekker veel tunings-opties.

Dus een dikke auto gepakt en gaan racen. Wat een simpel spel, absoluut geen uitdaging om te winnen. Zal wel komen omdat hij nog geen hoog level heeft ofzo, maar dit was echt te makkelijk. Auto's breken bijna niet uit en als het gebeurt, is 1 tikje tegensturen genoeg om weer kaarsrecht verder te rijden. Absoluut een tof spel, maar toch weer dat arcade-simulatie gevoel. Het oogt super realistisch en gedetailleerd, maar ondertussen knal je gewoon weer met 600pk vol gas een haardspeldbocht uit zonder ook maar een klein uitstapje.

Helaas heeft F4 ook een beetje het GT5-syndroom gekregen, wat een tragische laadtijden overal :(
 
Ik heb net even een uurtje gespeeld bij een maar van me. Echt een super mooi spel, mooie auto's, mooi geluid en lekker veel tunings-opties.

Dus een dikke auto gepakt en gaan racen. Wat een simpel spel, absoluut geen uitdaging om te winnen. Zal wel komen omdat hij nog geen hoog level heeft ofzo, maar dit was echt te makkelijk. Auto's breken bijna niet uit en als het gebeurt, is 1 tikje tegensturen genoeg om weer kaarsrecht verder te rijden. Absoluut een tof spel, maar toch weer dat arcade-simulatie gevoel. Het oogt super realistisch en gedetailleerd, maar ondertussen knal je gewoon weer met 600pk vol gas een haardspeldbocht uit zonder ook maar een klein uitstapje.

Helaas heeft F4 ook een beetje het GT5-syndroom gekregen, wat een tragische laadtijden overal :(

Dan heb je toch echt iets fout gedaan met de instellingen. Als je alles op expert zet wens ik je veel succes om zo met 600 pk te rijden! Kijk nog eens naar de voorkeuren in het spel. Ik weet zeker dat ze op beginner staan ofzo.
 
had je hem wel goed staan? alle hulpmiddelen uit enzo?

Dan heb je toch echt iets fout gedaan met de instellingen. Als je alles op expert zet wens ik je veel succes om zo met 600 pk te rijden! Kijk nog eens naar de voorkeuren in het spel. Ik weet zeker dat ze op beginner staan ofzo.

Ik ga vanavond even kijken hoe of wat. Voor zover ik begreep stond alles uit, maar ik heb het zelf niet ingesteld. Ik hoop dat dit het is, want als het wat "realistischer" rijdt dan koop ik denk ik ook wel een x-doos.
 
Ik heb net even een uurtje gespeeld bij een maar van me. Echt een super mooi spel, mooie auto's, mooi geluid en lekker veel tunings-opties.

Dus een dikke auto gepakt en gaan racen. Wat een simpel spel, absoluut geen uitdaging om te winnen. Zal wel komen omdat hij nog geen hoog level heeft ofzo, maar dit was echt te makkelijk. Auto's breken bijna niet uit en als het gebeurt, is 1 tikje tegensturen genoeg om weer kaarsrecht verder te rijden. Absoluut een tof spel, maar toch weer dat arcade-simulatie gevoel. Het oogt super realistisch en gedetailleerd, maar ondertussen knal je gewoon weer met 600pk vol gas een haardspeldbocht uit zonder ook maar een klein uitstapje.

Helaas heeft F4 ook een beetje het GT5-syndroom gekregen, wat een tragische laadtijden overal :(

Echt de verkeerde instellingen. Want met alles uit is het niet makelijk hoor! Ik rij trouwens alleen met abs aan.
 
Lol.. De LE edition bij de mediamarkt kunnen oppikken voor 40 euro. Vrouw achter de kassa slaat verkeerd bedrag aan en ging dus nog eens 10 euro er van af
 
Back
Top