Forza Motorsport 3 Topic #1

Dude, dat kan ook wel met een iMac hoor, alleen je moet het alsnog op je Xbox360 gaan tekenen..

Dit is alleen een hulpje om het makkelijker te maken om iets over te trekken :)

Wel vet gedaan btw, de echt goeie paints zullen idd wel zo gedaan worden..

Maar de meeste mensen maken ze toch echt uit de losse hand ;)
 
Ik en mijn broertje hebben allebei een profiel @ onze x box, alleen we hebben maar 1 microsoft gold abbonoment, wat die van hem is, nu kreeg hij laatst een bericht dat er nieuwe auto's zijn die je kan kopen voor microsoft points,

Weet iemand hoe ik die dan ook kan krijgen? zonder een 2 internet gold abbo af te sluiten?
 
volgens mij kun je die ook kopen maar dat weet ik niet zeker..

meende dat in forza 2 je ook gewoon op een ander profiel de gedownloade auto's kon zien/kopen :)
 
Enigste minpunt vindt ik dat er te veel verschil tussen medium en hard zit.
Waardoor het nu gewoon steeds slaapverwekkende optochten zijn als ik op medium speel. En als ik op hard speel hou ik ze vaak niet bij.
 
Dat is inderdaad wel zo, was vd week bv idd aan het racen in een R2 cup met de Koenigsegg CCGT..

Op hard knalden ze me ziek hard voorbij (vooral bochtenwerk is echt super van R2) en op medium won ik met 3km voorsprong :?
 
hey iemand die toevallig weet waarom ik bij mijn auto's nergens een datsun zie staan ? ik heb volgens mij alle merken maar er staat nergens datsun tussen:eek: en ik wil dat kleine wagentje wel ff tunen natuurlijk :p
 
Wat is jullie snelste tijd over de ring ? Mijnes is 7:43:915 (stil staande start):p

Met een Skyline R34 Mines (R2), weet zeker dat het sneller kan.. :p moet gewoon haha.
 
Last edited:
Official AutoWeek Car Show Pack Roster:


  • 2010 Aston Martin One-77
  • 2009 Audi R8 LMS Show Car
  • 2009 Audi RS 6
  • 2010 BMW Motorsport M6 Coupe
  • 2010 Chevrolet Corvette Grand Sport
  • 2010 Ford Shelby GT500
  • 2009 Lotus 2-Eleven
  • 2010 Pagani Zonda R
  • 2010 Porsche Boxster S
  • 2010 Saleen S5S Raptor
:rolleyes: iemand al gedownload ? :p
zal ze morgen ff op mn xdoos knallen, zie dat ze ook nog es gratis zijn :D
 
Je hebt nu nieuwe online dingen zie ik :p

TAG it (virus). 1 auto heeft een virus en die moet de andere autos besmetten door te botsen haha. Echt lachwekkend :D
 
Back
Top