Forza Motorsport 4

Hier ook weer 2 })

ysoney88w99jkt5g1dwb.jpg

puyuvlim7z72brk6tct5.jpg
 
Last edited:
Hoe kan je ze van xbox halen? Ik zie ze wel in het spel alleen daar houd het mee op... google helpt ook niet echt.

*edit*

Word er serieus para van :D Me AVG blokt de extender dus hij kan geen verbinding maken, probeer dat maar is voor elkaar te krijgen als computer-noob zijnde haha
 
Last edited:
Ziet er best goed uit, mischien toch maar mijn GT carriere inruilen voor Forza?

Ik zou het doen! Heb ook best wat GT5 Gespeeld maar dit is zo veel fijner en beter. En zelfs nog mooier.

Vind die foto er anders niet zo mooi uit zien ? Vind zoiets van gt5 er veel mooier uit zien:

Sinds wanneer kopen we race-spellen voor de looks? 8P

GT5 is 2x mooier en rijdt 2x beter. De enige reden dat F4 in mijn ogen zoveel beter is, is de hoeveelheid aanpassingen (motor-swaps, custom paintjobs).
 
Sinds wanneer kopen we race-spellen voor de looks? 8P

GT5 is 2x mooier en rijdt 2x beter. De enige reden dat F4 in mijn ogen zoveel beter is, is de hoeveelheid aanpassingen (motor-swaps, custom paintjobs).

Dan zal ik het anders formuleren voor je;

IK vind het een beter spel als GT5.

Maargoed dit is het Forza topic dus eigenlijk is het beter als we geen discussies maken :D.
 
Gister ook maar gehaald, was vanacht half 4 toen ik m uitzette:D.

Heerlijk spel!

1e gekochtte auto: Merc 190e 2.5 EVO. Open auspuff eronder en p0werfilter, gvd wat klinkt dan ding dan al geyl:W. Zit nu op C425.
 
Zag gisteravond Jesse_netgeen2liter online komen, het eerste multiplayerpotje was een feit, heb drastisch meer auto's nodig :P

Vanavond zal ik eerst eens de MIC opzoeken, was wel erg stil zo ;)
 
Gister effe een paar potjes online geknald met dion en jesse, ging niet helemaal vlekkeloos maar toch vermakelijk ondanks de communicatie problemen :P.
 
Btw gister de Veyron Super sport kunnen kopen. Man man wat een ziek ding. Rijd op de topgear 1 mile dragstrip effe een lage 20 seconde en heb hem op Old le Mans getopt op 438!
 
Hahah, idd. Zeer matig. De headset in het vervolg in de buurt leggen, wel zo chill.

Volgende keer hopelijk meer racen en minder dragrace..
 
Back
Top