Flow's special street bike

Igg nog heel veel te doen voordat deze scooter iets is.

Enigste wat nu netjes van die brommer is zijn de velgen en het carter.
De rest zou ik aanpassen of opnieuw maken...

Die achterveer is ook breder dan de ophaningzelf :X
 
ik weet ook dat er genoeg te doen is :p

frame komt waarschijnlijk een lichtere versie of deze wordt gewoon netjes gecoat kappen wordt allemaal opnieuw gedaan en die bar is eigelijk voor tijdelijk bedoeld maar hangt er inmiddels al de nodige tijd onder :D moet nog steeds ff een verse uit alu draaien.

over dat 4 cm omhoog, als me voorvork bijna 10 cm omlaag gaat hangt me uitlaat bijna op de grond dus moet die achter ongeveer 4 cm omhoog om het blok weer netjes horizontaal te laten hangen
 
ik snap eigelijk niet waarom je het ding mee nam naar meppel.. ik bedoel respect dat je alles zelf doet.. maar komop.. het is echt nog een beun hok, er klopt echt niks van.. en dan ga je met een halve scooter, die er eigelijk nog niet uitziet.. een beetje de hele dag op meppel lopen.. aan de hand, van "kijk mij nou"..

dat zou een beetje het zelfde zijn als ik een alleen een compleet blok zou meenemen en daar de hele dag mee zou lopen...
 
Kijk is wat ik vind :D

De "hele" street
cimg4424ou4.jpg

ff een shopje gemaakt door je blok en voorkant te verlagen
flow's.jpg
 
ik snap eigelijk niet waarom je het ding mee nam naar meppel.. ik bedoel respect dat je alles zelf doet.. maar komop.. het is echt nog een beun hok, er klopt echt niks van.. en dan ga je met een halve scooter, die er eigelijk nog niet uitziet.. een beetje de hele dag op meppel lopen.. aan de hand, van "kijk mij nou"..

dat zou een beetje het zelfde zijn als ik een alleen een compleet blok zou meenemen en daar de hele dag mee zou lopen...

kan ik je zeker geen ongelijk in geven maar er waren ook een aantal mensen die hem graag in het echt wilde zien en ik kon zo mee rijden, dus waarom niet ?

@ brambomb: thanks voor het shopje :)
 
Zo dan na lange tijd toch weer een update.

Afgelopen maand relatief weinig tijd in de scooter gestoken ivm exames. Nu zijn de exames afgelopen en is er een zee van tijd om wat aan de scooter te doen.

Tussen de exames door heb ik nog het nodige gedaan maar dit betreft eigelijk alleen maar motorisch nieuws:

aangeschaft:

MHR poulies
MHR 2000 vario
MHR 2000 afgedraaide halfpoulie
MHR vl 14 membraam
Power one koppeling
Overange snaar
Drukveertje
Silkolene 2T ester olie
Sinisalo handschoentjes
en nog wel wat bende...

Foto=NLS6GPTC


Foto=DGW4ZJQB


Foto=SWU8TIGL


Foto=CZANVSZL


Naja ik had alles in het blok geschroefd en toen besefte ik eigelijk pas dat het compleet was :p
Dealtje gesloten met een vriend van me dat ik zijn sr frame mocht lenen als ik het subframe omlaste, blokje onder de sr gehangen en de laatste dingetjes in orde gaan maken.

Probleem 1: gaskabel was te lang en er zat een vast tonnetje op en ik had geen losse meer.
Probleem 2: zat geen vacuuem aansluiting op de carb maar wel op de tank

uiteindelijk een benzine slang trechter tank gemaakt om hem ff te kunnen starten.
Het beestje kwam na een paar kickjes al tot leven en leek redelijk te lopen.
Volgende dag tank en gashendel gefixt en stukje wezen knallen ik had de afstelling van de overbrening gegokt maar dit was al tegen perfect aan en ik had de carb zo gekocht :p
Knalde als een mother fucker niet aan de grond te houden :p

In de komende maand wil ik nog even wat extra onderdelen verzamelen zoals een c21 en een keihin 28 om verschil in vermogen te kijken op de bank en natuurlijk af te stellen op de bank.

ergens deze week verschijnt nog wel een filmpje.

Genoeg over het blokje, nu wat over de street

schrik niet hij gaat weg.... frame en kap voorvork poten en t stuk mogen voor een leuk prijsje worden opgehaald voor de gene die dat leuk vinden.

Er komt namelijk een nieuw frame dit frame weeg namelijk 10,4 kilo dat is ongeveer net zo zwaar als een verlicht scooter frame. De voorvork poten waren van masief alu en de kap klopte niet.

Nieuw frame zitten bedenken wat kwa afmeting bijna hetzelfde is behalve de dikte van het staal want dat is van het oorspronkelijke frame 4 mm en ik ga nu naar 2 dus ik hoop op een gewicht uit te komen tussen de 5 en 6 kilo.

Het principe van de voorvrok blijft hetzelfde alleen wordt het alumium vervangen door rvs pijp van 30 rond de dikte weet ik nog niet die moet ik nog berekenen. De kroon platen worden uit aluminum gefreesd en moeten dan ook een heel stuk lichter worden dan de giet ijzeren aerox moppen:)

Ik heb een schaal model van een honda rc 211v gp weten te regelen zodat ik de nieuwe kappen wat makkelijker kan maken dan van plaatjes.

zo een flink verhaal maar ik hoop de komende maanden flink wat fotos voor jullie te kunnen maken.

dat was m weer ciau :)

(voor de mensen die waren vergeten wat een honda rc 211v gp was: )

MotoGP_Honda_2005.jpg
 
Last edited:
vandaag nog stukje geknalt, t gaat best :p en nog paar plaatjes geschoten met het heerlijke zonnetje vandaag

Foto=NDH6A87X-1


Foto=PIEQTZNO


Foto=E67URFTY-1


tie-wrap tuning sr :p

voor de duidelijkheid het is om te banken...
 
hello

gister avond samen met aftershock wezen spelen met de beun sr :p dat gaf een paar leuke plaatjes en filmpjes die ik graag met jullie wilde delen :)

aller eerst mooie feuteu :)

Foto=NMFAUHE3


filmpjes :)

(let vooral op het comentaar van maik :p)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=VhqSWGhnrnM"]YouTube - burnoutt[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2MaamZj-4aM&NR=1"]YouTube - burnout!![/ame]
Das cker rubber ?! :p

toen scooter op de aanhanger gezet en toen kwam maick met nog zon goed id :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fxP8uKGm8gE&NR=1"]YouTube - burnout[/ame]

dat gaf een hoopje rubber op het lichtbalkje wat nog na rookte :p

dat was het weer :*
 
haha, zo hoort het, Kapot branden! :D
Op die aanhanger ook he? 8P Geweldig!

ja realiseerde me eigelijk later was dat ik een halve band van 70 eu had weg gerookt maar dat was het waard :p

die aanhanger vond ik idd ook wel erg droog om te doen, we kwamen gelijk op het id om zo door de hoofdstraat te rijden :p

@ brambomb

deze kan nog wel een meeting en een burntje mee ;)
 
Back
Top