Flitspalen............

Geen id, ik denk zelf ook massa, want soms pakt z'n lus me niet als ik bv voor stoplicht sta te w88. Misschien dat hier een flitsplane expert of stoplicht lussen expert dit leest
smile.gif
 
hee master ik zou maar ff tegen die vriend zeggen dat ie een rechtzaak kan beginnen tegen de politie! de politie mag jou niet bekeuren,wie zegt dat jij op dat tijdstip op die scooter reed ??ennuh idd politie mag die info ook niet zomaar opvragen hoor, er gewoon achteraan gaan want de politie is zo corrupt als de ziekte in nl. echt waar ze doen maar wat,geen enkele agent weet de regeltjes op bromfiets gebied,omdat ze ook zo vaak veranderen natuurlijk
 
Opgestart door Ruud:
die dingen werken toch op magnetisme??

Yep stoplcihten werken op magentisme.

Flitspalen niet volgens mij. Dan zouden ze dus voor elke flitspaal de grond meoten openbreken. Flisters zullen wel gewoon met meetapparatuur gaan.

SvR
 
sommige gaan ook met detectie lussen en sommige met radarstralen...

ennuh een fiets weegt ook nix en toch werkt een stoplicht erop en als je zonder fiets daar op gaat staan werkt het niet

rara hoe kan dat
smile.gif
 
Flitspalen werken toch met radar, denk aan radardetector in je auto, daarmee kunnen ze ook meten hoe hard je rijdt.

Volgens mij is een scoot te klein ofzo om op te vallen in die straal want hier staat een paal met "u rijdt te snel" en soms gaat ie aan en soms niet, en ik vlam altijd met 80 voorbij
smile.gif
.
 
Die u rijdt te snel palen werken met radar.De radar detector van mijn baas van het werk reageerde op de signalen van deze palen.Daarnaast zijn er zeer veel palen met lussen,daar begin je niks tegen.Diezelfde Gatsometers heb je ook met radar maar dat zie je aan de balk
gatsovoorst01.jpg

Hier zie je die met radarbalk in het midden.
lussen01.jpg

Deze werkt met lussen in de weg.




[This message has been edited by Hebo-47.6mm (edited 05 December 2000).]
 
Back
Top