nieuwe flitspalen

Status
Not open for further replies.
Ik zit nu zelf ook te twijfelen of het wel echt is want op die foto's zie je sowieso geen Nederlandse wegen. Maar dat wil natuurlijk niet perse zeggen dat ze niet in Nederland staan. Wie gaat er ff kijken? *D

Dit mailtje kreeg ik

LET OP!!

Nieuwe politievideo camera’s!

Er worden video camera’s geplaatst die niet meer met het oog of op de stinger te herkennen zijn. Op grond van de nieuwe wetgeving kunnen hierdoor nog meer overtreders van de maximum snelheid worden geverbaliseerd.

Ook het dicht op de voorganger rijden en het rechts inhalen kunnen hiermee geregistreerd worden. Met deze video-beelden zullen overtreders nu nog zwaarder en sneller worden bestraft. (D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCESVERBAAL IN DE BUS.)

Ze staan op de volgende plaatsen kilometerpaaltje:

A1: 12,3 Muiden 42,8 Hoevelaken 78,0 Ughelen

A2: 31,0 Amsterdam 104,0 Zaltbommel 116,7 Den Bosch 146,2 Best 180,8 Maarheeze 216,6 Wessem 229,2 Roosteren 245,5 Maastricht

A4: 18,7 Burgerveen 38,7 Leidschendam 72,0 Beneluxtunnel

A6: 45,0 Hollandse Brug

A7: 30,3 Hoorn 141,5 Heerenveen 157,3 Hoogkerk

A9: 8,5 Gaasperdam 24,1 Oudekerk 51,6 Velsertunnel

A10: 29,3 Coentunnel

A12: 46,6 Linschoten 87,8 Maasbergen

A13: 2,1 kruithuisweg 9,7 Heinen

A15: 47,3 Botlek 53,3 Rhoon 73,7 H.I. Ambacht

A16: 20,2 Brienenoord 34,4 Drechttunnel 59,0 Hazeldonk

A20: 17,8 Maassluis 55,4 Lage Weide 31,3 Rotterdam-Noord

A27: 8,8 Breda 34,9 Gorinchem 90,2 Maartensdijk

A28: 7,4 Zeist 47,8 Harderwijk 88,7 Zwolle 103,8 Staphorst 148,8 Spier 188,4 De Punt 207,4 Groningen

A29: 24,3 Heienoordtunnel

A48: 3,7 Velperbroek 85,0 Afsluitdijk

A50: 18,0 Oss 151,8 Heteren 197,0 Klarenbeek

A58: 22,7 Oirschot 48,1 Gilze 127,3 Kruiningen

A59: 127,3 Vlijmen

A67: 48,5 Asten

A73: 86,7 Cuijck

A76: 8,3 Hoensbroek 147,4 Didam

A77: 4,7 Valkenburg

B35: 18,7 Raalte

B38: 8,4 s-Heerenburg

Gelul, ik hoorde dit verhaal ongeveer 2 weken geleden voor het eerst, ben direct gaan tjecken en geloof mij er staat er geen bij de velsertunnel en geen bij de coentunnel..... (dagelijks). Maar wat wel raar is, dat is het verdwijnen van de oude palen....... Dat moet toch al meer mensen opgevallen zijn.

Maja ik houd me meestal gewoon aan de snelheid die mag, rijd nooit overdreven te hard:)
Heb geen zin om boetes te krijgen met de auto van pa en ma, dan denken die ook alleen maar dat ik lig te scheuren.
Maar het is dus neppe shit met die palen, misschien hebben ze wel een sneeky andere manier om camera's te plaatsen.
Iemand moet dit mailtje toch niet voor de gein gemaakt hebben, tenminste ik doe dan wel wat anders in mijn vrije tijd:)

grappig dat ik laatst nog op het nieuws zag dat de overheid heeft geinvesteerd in een nieuw controle systeem dat werkt met lasers ipv flitsen. Die staan bovenaan de weg en die dingen kunnen je gemiddelde snelheid meten en nog meer functies maar ben vergeten wat allemaal. En ze staan nu op proef op 3 plekken in nederland geloof ik.

En nu duiken uit het niets deze hypermoderne prullebakken op. jaja :) meestal kondigen ze zoiets aan in de media en dan gaan ze het eerst testen op een paar plekken en niet in een klap zoveel plaatsen zoals in het document staat vermeld. 100% fake if you ask me.

Dit kwam in mijn mailbox vandaag:

Radar_1.jpg

Radar_2.jpg

Radar_3.jpg

Inne, maar dat is Belgie, Je ziet foto's van duidelijk niet nederlandse snelwegen, maar wel een lijstje met nederlandse snelwegen, en nog leuker, bepaalde wegen die geeneens bestaan.

Als je alleen al naar de kentekens kijkt zie je al dat het nep is. En dit is een mailtje van een maand terug ofzo. Het ministerie van Justitie is toen aangesproken door media over het mailtje en een woordvoerder van het ministerie heeft toen bevestigd dat deze palen niet bestaan.

En binnen 4 dagen een proces-verbaal in de bus, knap als ze dat lukt.

En ik woon in Raalte en hier staat toch echt geen flitspaal.

Freezer said:
Inne, maar dat is Belgie, Je ziet foto's van duidelijk niet nederlandse snelwegen, maar wel een lijstje met nederlandse snelwegen, en nog leuker, bepaalde wegen die geeneens bestaan.

ik dacht dat je doelde op dat de foto's nep waren ofzo :)
maar het lijstje is idd bullshit :)

Status
Not open for further replies.
Back