Flitspalen............

mercurius

Well-Known Member
He zomaar eens even een vraagje.

Zijn jullie al es geflitst? Ik knapte laatst nl in Enschede(jaja) op eens zie ik zo'n %#%#%@#@@!$#^ paal staan! Vol in de ankers natuurlijk maar 't was al te laat.....Ben toen dus geflits met +_ 70 km/h!

Achteraf niks aan de hand, want ik ben nl aan de voorkant geflitst, tja en daar staat niks op he.

Helaas is een maat van mij even daarna wel aan de achterkant geflits (75 km/h digi)....Komen ze een paar dagen later even zijn scoot innen!!! Alles er af (cilinder, uitlaat, cabu etc) EN +_ f750,- boete!!

Het schijnt trouwens ook dat ze die foto's soms bij de rollenbank hebben (heb IK nog nooit gezien trouwens!).

Iemand van jullie ook ooit geflitst?

Greetings!
 
Advertisement - register to remove this

als ze de fotos erbij leggen herken ze me scoot nog niet. in rotterdam rijden er meer 100 kymco dj en daar is de mijne er een van dus ga maar uitzoeken ik wens ze veel geluk niet dus die joden zijn gewoon te dom anders pakken ze het wel slimmer aan en gaan ze achter die kinderverkrachters aaan en niet achter ons met onze scoots
 
droog! Zo rijd er ook een auto rond met het kenteken SU-KK-El (zelf laten maken natuurlijk) die zich expres laat flitsen! En die wouten maar zoeken hahaha de losers! Laat ze inderdaad eerst maar es de echte problemen aanpakken!
 
Huh?
Sinds wanneer kan je geflitst worden met de scooter?!
Ik laat me altijd expres flitsen op de Loosdrechtsedijk in Loosdrecht en ik heb er nog nooit wat van gehoord.
 
Bij ons op school komt nu elke donderdag zo'n kut wout langs. Hij houd dan een soort spreekuur, je kunt dan bij hem komen met je problemen. Ze denken zo de stap tussen jongeren en politie kleiner te maken..... Jaja. De eerste dag dat die stink wout bij ons op school was had hij een digitale camera bij zich en ging foto's maken van de uitlaten van alle scootz en hun plaatje. Zielig toch???
 
Dat doen ze bij ons ook, komen ze kletsen. We zitten toch niet toevallig op dezelfde school he? Leeuwenhorst in Noordwijkerhout. Zal vast niet!
 
flitspalen? gewoon ff met de spuitbus op de lens :)

Greetz,
kakelbont.gif
 
Vorige keer zag ik een brute actie een motorrijder reed gewoon met 100 langs een flitspaal met zijn voet over zijn nummerbord hehehe... konden ze ook niet pakken...

p.s die borden met "U rijdt te hard" zijn ook wel fun hehehehe....
p.s2 in Zeeland GEEN wouten heheheehe alleen af en toe kom je er 1 tje tegen maar niet bij de scholen want ik heb er nog geen een gezien.......
 
kan ook niet....

ooit geprobeerd een plaatje te lezen van +- 5m afstand?? knappe gast die dat kan!! ten tweede er is NERGENS centraal geregistreerd welk plaatje van wie is...

Moeten de wouten naar de verschillende maatschappijen gaan bellen en ze zijn ambtenaren dus die doen zoiets niet (hebben het te druk met koffie drinken)
 
Ik reed een keer samen met een maat van me door Ede op zijn scooter. Hij trekt zo'n Australian jackie over het kenteken en scheuren met 85 digi langs die paal.
Werden we geflitst. Best wel kewl
smile.gif


Hier in Amstelveen staat ook zo'n paal.
's Nachts staan er bij de BP een groep mte allemaal scooters. Die gasten scheuren de hele nacht door langs die paal.
 
Je kan dus wel geflitst worden, die palen registreren ook nog wat er langs komt, dus 30 ipv 50 rijden! anders heb het nog geen zin. De pootlitie in Nederland doet geen flikker, behalve achter scootz aanzitten, dus hier kunnen ze je wel mee pakken. Eigenlijk zou je een of ander electromotortje van zoon mini ventilator in moeten bouwen, dat je plaatje rond gaat draaien, of gewoon geen plaatje natuurlijk...
 
Ze kunnen nix doen? Vraag dat maar aan m'n kameraad (zie bovenaan)
frown.gif
Die is echt niet blij hoor! Enne OF ze wat wat doen in alle gevallen, geen idee, maar ze KUNNEN het wel.

Greetings!
 
probeer jij is een plaatje van 5m afstand te lezen?? denk je ff de geweldige kwaliteit in van zo'n foto en denk dan nog is na. Verlies ook niet het geweldige feit uit het oog dat die plaatjes nergens centraal geregistreerd staat en wat krijg je als uitkomst??

juist ja GEEN mogelijkheid dat je daardoor wordt aangehouden
 
dan geloof je het niet.... waarom denk je dat ze een kenteken ooit is in gaan voeren??

ennuh MISSCHIEN lult die pliesiegochem wel uit ze nek??
 
Who knows, maar via het verz.plaatje komen ze wel bij je adres! Us Carma had dat geloof ik een keer, was weggereden, stonden ze de volgende dag bij em op de stoep, sip is dat
 
Back
Top