Flitspalen

Advertisement - register to remove this

Jonges ik zie het al wel weer...

grootste deel is gejat allemaal... van een erg goede site!

www.tuftufclub.com

ga daar maar eens loeren, das de complete site en niet zo amateuristisch als deze...

Vooral die foto van een eend in overtreding is zo :W

Tjah, die vloog 64 binnen de bebouwde kom, en FL!TS

grtz
 
Het 'flat out' gedeelte bij de rubriek foto's is nieuw voor me...

Erg leuk... allemaal individuen die met hun eigen foto camera in de auto gaan zitten en PLANKEN! En dan een leuke foto van je teller maken, voorzien van geinig commentaar.... Grappig!
 
is hier iemand die al wel eens eens de foto van de boete heeft opgevraagd? ik wil er namelijk een opvragen van een frontflits, moet wel een hele mooie zijn ;).

hier in arnhem staat er 1 die ook wel goed is voor de top 10, is voorover getrokken, is een flitspaal, tussen 4 rijbanen, op een heel smal tussenstrookje, helemaal voorover tot vlak aan de grond.
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Jonges ik zie het al wel weer...

grootste deel is gejat allemaal... van een erg goede site!

www.tuftufclub.com

ga daar maar eens loeren, das de complete site en niet zo amateuristisch als deze...

Vooral die foto van een eend in overtreding is zo :W

Tjah, die vloog 64 binnen de bebouwde kom, en FL!TS

grtz

Die foto zoek ik maar waar staat ie op die site ik heb ff rondgekeken maar ik zie m niet???
 
vind alleen die tellerfoto's lame, ist stoer om met 200 op de snelweg te rijden :?. Maar zal wel aan mij liggen, vind er weinig bijzonders aan iig.
 
Originally posted by bissie
vind alleen die tellerfoto's lame, ist stoer om met 200 op de snelweg te rijden :?. Maar zal wel aan mij liggen, vind er weinig bijzonders aan iig.

Zal wel komen omdat je auto -mits je die hebt- t niet haalt, of je scoot t net niet lukt.

Even zonder gein opzich is er niks mis mee om te planken-boetes betaal je toch zelf- alleen t moment en de plaats waar je t doet is wel belangrijk.
Het lijkt mij dat dit niet is gedaan om 17:00 uur in de spits op de A2.

Aan de andere kant wat is er dan stoer aan rijden zonder helm te hard rijden met je scooter , auto's op de gekste plaatsen rechts voorbij rijden enz enz enz.
 
Originally posted by SBK 2001
is hier iemand die al wel eens eens de foto van de boete heeft opgevraagd? ik wil er namelijk een opvragen van een frontflits, moet wel een hele mooie zijn ;).

hier in arnhem staat er 1 die ook wel goed is voor de top 10, is voorover getrokken, is een flitspaal, tussen 4 rijbanen, op een heel smal tussenstrookje, helemaal voorover tot vlak aan de grond.

Die rijkerswoerd jah, staat mooi schuin toch? Op de pleyroute hadden ze er een fluor oranje gespoten en in de fik gestoken, zag er ook leuk uit ( en ik hoefde lekker niet af te remmen van mn instructeur, omdat die paal het tog niet deed) :D
 
Back
Top