Flexibele Slang van Carb naar buddyfilter?

Aerox Evolution

Hardcore 4 Life
is dit een oplossing, of is zo'n slang nadelig voor de luchttoevoer?

angezien een recht spruitstuk niet echt gaat werken op een ark, dacht ik om een spruitstuk te pakken ala origineel en dan een flexibele slang van de carb naar buddyfilter
 
Advertisement - register to remove this

hier heb ik ook al aan gedacht. zorg wel dat het niet een "reribbelde" slang is . verder weet ik niet hoe het met prestaties zit.
 
Originally posted by Aerox Evolution
maar dan nog een vraagje, gaat een 28 mikuni uberhaubt passen met een normaal spruitstuk op een ark?


ja gaat passen. alleen een stukje frame wegslijpen misschien.
 
Originally posted by Joor
Je systeem gaat veren en de slang knikken. Zorg dus dat je filterconstructie meeveert met je blok.

buddy veert dus niet mee met blok, dus word dan waarschijnlijk toch flexibele slang op stuk regenpijp (PVC) en dan bij de buddy spelling houden, dat ie vrij kan bewegen
 
en een regenpijp veert wel mee? meeverende slangen zonder ribbels ben ik nog nooit tegen gekomen. je kan proberen om met 90°/45 ° bochtjes van pvc je subframe te omzijlen om zo je luchtfilter recht in je buddy seat te krijgen en dan maak je t gat groot genoeg dat ie ook nog kan meeveren
 
Met die klote flexibele buizen kun je nooit iets normaal fixxen.. Die dingen gaan dubeel zitten of er komt een te grote hoek in... Op mina lijkt een buddyfilter me meestal maar nadelig doordat er teveel poespas is...
 
Originally posted by Aerox Evolution
buddy veert dus niet mee met blok, dus word dan waarschijnlijk toch flexibele slang op stuk regenpijp (PVC) en dan bij de buddy spelling houden, dat ie vrij kan bewegen

Voeg je iets toe? Maar dat staat er inderdaad ja, dat heb je goed begrepen...
 
bij een flexibele slang die je in een bocht vormt, krijg je altijd ribbels aan de binnenkant. Lijkt me niet goed voor de flow en wervelingen enzo toch?
 
Back
Top