N NiekoSS Mr. Foxxx 25 March 2006 #1 Ik ben bezig met het opbouwen van een firefox, Het gaat om een orginele cilinder en gianelli next en 17,5mm carb. Wat is ongeveer de goeie sproeiermaat? [dellorto]
Ik ben bezig met het opbouwen van een firefox, Het gaat om een orginele cilinder en gianelli next en 17,5mm carb. Wat is ongeveer de goeie sproeiermaat? [dellorto]
N NiekoSS Mr. Foxxx 26 March 2006 #3 paulus 88 said: luchtfilter ontgrensd? Click to expand... Ja, desnoods twin air powerfilter [spons] Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 26 March 2006 #4 beter zet je de prop er weer in btw , maargoed , zonder prop zit je in de buurt van 90 Upvote 0 Downvote
N NiekoSS Mr. Foxxx 27 March 2006 #5 melf #50 said: beter zet je de prop er weer in btw , maargoed , zonder prop zit je in de buurt van 90 Click to expand... waarom zal ik er een prop in doen :S, naja.. dan zal k maar ff wat sproeiertjes rond de 90 ophalen.. Upvote 0 Downvote
melf #50 said: beter zet je de prop er weer in btw , maargoed , zonder prop zit je in de buurt van 90 Click to expand... waarom zal ik er een prop in doen :S, naja.. dan zal k maar ff wat sproeiertjes rond de 90 ophalen..
melf #50 Well-Known Member 27 March 2006 #6 omdat de prop eruit halen nergens voor nodig is en met prop is het makkelijker af stellen.. Upvote 0 Downvote