fire-fox::Project::2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by -Stanley-
is niet kromm... lijkt zo omdat die foto verkeerd is en het lijkt zo omdat die stuurkap verkeerd zit.. !! :D maar we maken morgen of vanavond wel ff fotows van hoe het er van dichtbij uitziet..!!

vnaaf zet hij er ook wel ff op wat hij er mee van plan is denk ik .. !! naja.. julie zien wel

ben je zeker scheel, niks slechte foto gewoon hartstikke krom

Je kan wel beweren dat ie krom is , maar laat t em eerst maar testen , op foto`s LIJKT wel meer anders.

Vertel anders ff wat over je setup! En nu ook wel genoeg over die voorvork (is toch duidelijk) we horen vanzelf wel of die krom is of niet! Welke kleuren ga je hem spuiten?

greetz,

En dit staat er dan wel aan het begin: maar dat maakt niet uit want het wordt togk een project..

[dus.. nog geen vlauwe reacties plaatsen a.u.b]

Maar mijn Zipje moet ook in de loop der maanden een project worden, dus vindt het beetje onredelijk dat dit wel mag :S
Maarja, ik hou er over op.

de vorovork lijk krom maar izz ie egt niet, verder de kleuren worden binnekant wit en de buitenkant paralmour

de toekomst setup

polini evo 70 cilinder
19 mm del orto
bidalot c16/c20 uitlaat

verder moet ik nog ff kijken
maar nog maals hij is niet krom ik maak vanaamd even fotos zodat jullie kunnen zien dat ie niet krom iss

als er nog ideeen zijn GRAAG!!!

ik heb vanmiddag de vario ring er uitgehaalt en het scheelt iets in de optrek maar verder niets. ik wil graag Cros stuurtje hebben een mooie underseat weet iemand hoe je zo´n ding fixt post dat dan ff THQZ

Nou als die vorvork niet krom is dan is een hoepel in jou ogen zeker ook vierkant. :s

Verder vind ik een firefox wel mooie scooter duz hoop dat je er iets leuks van maakt. Succes ermee

Status
Not open for further replies.
Back