fire-fox::Project::2004

Status
Not open for further replies.

Joy_Gemser

Well-Known Member
Laat ik dan (zoals iedereen) maar eens beginnen bij het begin..!!

op zondag 7 maart 2004 haalde ik deze Fire-Fox F15 op uit doetichum.. ik kocht um voor 375 euro(niet veel dus ).. alleen de hele voorkap en de hele onderkap is kapot :S.

maar dat maakt niet uit want het wordt togk een project..:P

[dus.. nog geen vlauwe reacties plaatsen a.u.b]

ik heb vandaag ook meteen ff een paar fototjes gemaakt, zodat julie kunnen zien, dat het qwa uiterlijk een WRAK is.. maar motorisch is ie nog in perfecte staat..!! het setup is ook nog helemaal standaard..:$

maar daar gaat cker wel verandering in komen.. ik ben nu alleen nog ff aan het twijfelen aan wat voor setup ik eronder wil hebben..

duss.. als je me iets aanraad... ZEGGEN;)

Nu::::
::[Polini Gasveer]
::[Traanplaten]
::[Spatbord over het wiel er af gehaalt]
::[Sier kap over carter er af gehaalt]

Toekomst Uiterlijk::::
::[Mooie underseat *ideeen*?]
::[Parelmoer spuiten + Witte Binnenkap]
::[Velgen wit spuiten of coaten]
::[Tnt Stuurtje aluminium]
::[Achter spatbordje eraf halen]
::[Freeswerk]
::[IGM ophoogblokje]
::[Witte Zadelhoes]
::[Racegaas]
::[Chrome Kickstarter]
::[etc....]

Toekomst setup::::
::[Binnekort]::

--
DSCN0746.JPG

--
DSCN0747.JPG

--
DSCN0750.JPG

--
DSCN0754.JPG

Last edited:
Advertisement - register to remove this

nee.. lijkt zo hoor.. want mijn oom werkt bij scooter bedrijf.. en hij heeft gekeken hoe die in mekaar zat.. maar er komt waarschijnlijk togk nog een nieuwe voorvork op.. naja kzie wel .. maar wat denk je van dit projectje.. ??

Ik weet wel cker dat ie krom is.
Helaas voor jouw blijft het dus niet bij een scoot voor 375 euro.
Alleen de voorkap kost an tegen de 200 euro
Dan moet je een nwe voorvork erin fietsen.

Mja ben benieuwd of het wat gata worden

ik hoop niet voor um .. whaha anders lach ik me kapot.. maar volgens mij is die niet krom hoor.. lijkt zo op die foto.. maar in het echt ziet ie her heel anders uit

hij maakt wel een keer andere fotos

kijk nog maar eens goed naar die voorvork, volg je hele pen dan denk ik toch dat je van gedachte verandert

ding is zo krom als ik weet niet wat. maar john jij weet ook wel dat je kappen voor veel minder kan krijgen. verder hoop ik niet dat de frame al te veel klappen heeft gehad (naar die voorvork kijkend) maja kben benieuwd wat ervan gaat worden

Het is btw Doetinchem en niet Doetichum :rolleyes:

Volgens mij is die vork ook redelijk krom jah.. Heb je geen test rit gemaakt toen je hem kocht..? Want denk dat je dat wel merkt als er een kromme voorvork in zit..

Die vork is echt gaar ja...
Ik denk ook cker wel dat je dat merkt als je rijdt, omdat er staat dat hij motorisch in orde is heb je dat wel even getest hoop ik :rolleyes:

Maar wat ben je verder van plan kwa setup en uiterlijk.

Originally posted by Lars#Dragster
Gezien wat er op de achtgrond staat, lijkt mij de oorzaak van het kromme zooitje nog al duidelijk :P
Aangezien wat er op de achtergrond staat niet de eigenaar van de firefox is zal het daar wel niet aan liggen!

is niet kromm... lijkt zo omdat die foto verkeerd is en het lijkt zo omdat die stuurkap verkeerd zit.. !! :D maar we maken morgen of vanavond wel ff fotows van hoe het er van dichtbij uitziet..!!

vnaaf zet hij er ook wel ff op wat hij er mee van plan is denk ik .. !! naja.. julie zien wel

Status
Not open for further replies.
Back