This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

fiets probleem :D

Status
Not open for further replies.

Skielder

mazda mx3
ey, ik wil mijn tandwiel (voor, bij trappers dus ) eraf halen, maar het lukt niet echt .. trappers krijg ik er niet af

en mijn achtertandwiel wil ik er af halen, maar ook dat lukt niet

iemand tips hoe het wel moet

achtertandwiel is een complete cassette, die moet je tegenhouden en dan de moer losdraaien, je hebt er speciale tools voor.......

en trappers er niet af? lijkt me niet zo moeilijk

speciale tools, hmz...dus kan het niet zelf doen dan..

en van achtertandwiel, heb ik aan de ene kant van het wiel een moer en aan de andere kant ook..

beide heb ik er af en de as ook waar ze op zaten, maar krijg die tandwiel er nog niet af hoor...

vage shit die fietstroep...

Is een poelietrekker voor. Je draait dan eerst met dop 14 de bout los die de trapas (trapas is dat verchroomde stuk waar je trapper aan vastzit) op zijn plaats houdt. Als het goed is zit er aan de binnenkant van de trapas schroefdraad en daarvoor gebruik je de poelietrekker (zelfde principe als het verwijderen van onstekingshuis van je scooter).
Moeilijk om duidelijk uit te leggen, maar je snapt het hopelijk wel beetje!

je pakt een betonschaar
je loopt(´s nachts) naar het dichts bijze station
zoekt een "mooie" fiets uit knipt het slot door
zet de dynomo op het wiel, en je fiets weg

S-I-M-P-E-L

(en geen special gereedschap nodig)

Of je trapt ff tegen het rek aan en er vallen vanzelf 5 fietsen uit

ik heb er op die manier al 2 van , maja, deze mountinebike kan ik lekker op rijden, dus vandaar...

goedkope sloten (niet van die axa) hoef je maar even mee te rennen en het wiel te laten vallen ..... klik .... fietsen :|

Juist!!! bij welk station staat jou fiets ?

Status
Not open for further replies.