Originally posted by Sfx-Beginner
Me fietsen zijn al zoo vaak gejat, elke keer netjes kopen...
Maarja dat is nu over, station is heel dicht bij... :|
Originally posted by MaLuKu-TiGeR
zo ging het bij mij ook, als je al dat geld telt wat ik aan fietsen heb uitgegeven kom je echt wel aan de 1000 euros :| had ik ook een monster setup van kunnen kopen. daarom heb ik er nu schijt aan. mensen stelen van mij, ik steel terug.
Originally posted by zjonnie
Doed|(
Leer ABN en gebruik op zijn minst toch wel 2 leestekens ofzo :|
zo ging het bij mij ook, als je al dat geld telt wat ik aan fietsen heb uitgegeven kom je echt wel aan de 1000 euros :| had ik ook een monster setup van kunnen kopen. daarom heb ik er nu schijt aan. mensen stelen van mij, ik steel terug.
ik vind het echt meesterlijk als mensen over internet je proberen uit te schelden. menn0, je doet me niks en al zei je het in me gezicht lachte ik je nog uit, je kan me niks maken knul. als ik naar jou kijk met je mooie oppeflamer titel en dan denk aan het feit dat jij mensen uitscheld over een forum, dan lijkt het me dat ik hier niet de "N * E * R * D" ben. sorry hoor, ik heb niks tegen je, maar ga dan niet zo lopen blaten tegen iemand die je niet kentso wuddup gangsta?
Originally posted by zjonnie
Wat hypocriet eigenlijk..:|
Je moet iedereen hier eens horen als hun scooter gejat wordt, moord en brand wordt er dan geroepen, daders moeten dood ed.
Maar het is wel stoer om een dure fiets van 500 euro of meer weg te halen, waar de eigenaar misschien wel erg lang voor heeft moeten werken.
Waarschijnlijk betekent die fiets voor zijn eigenaar hetzelfde als de scooter voor velen hier.
|(
Originally posted by mendophir
aat dit een les voor de molukse pussy zijn, want een pussy dat ben je
zegt een 17 jarige knul uit tilburg
Originally posted by ids
als je geld nodig heb een fiets jaten met de sleutel er nog in en verkopen voor 150€uro´s
Originally posted by ids
als je geld nodig heb een fiets jaten met de sleutel er nog in en verkopen voor 150€uro´s