This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

fiets gepikt :)

Wat zouden jullie doen als je fiets gepikt wordt?

• Een andere pikken als ik die zie

Votes: 101 58.4%
  • Een nieuwe/2e hands kopen

Votes: 54 31.2%
  • Laat maar zitten ik ga wel met de scooter

Votes: 18 10.4%

• Total voters
    173
Originally posted by Sfx-Beginner
Me fietsen zijn al zoo vaak gejat, elke keer netjes kopen...

Maarja dat is nu over, station is heel dicht bij... :|

zo ging het bij mij ook, als je al dat geld telt wat ik aan fietsen heb uitgegeven kom je echt wel aan de 1000 euros :| had ik ook een monster setup van kunnen kopen. daarom heb ik er nu schijt aan. mensen stelen van mij, ik steel terug.

Kom ik een keer je scooter weghalen als jij dat toch niet erg vind, ok :|

Originally posted by zjonnie
Doed|(
Leer ABN en gebruik op zijn minst toch wel 2 leestekens ofzo :|

Sorry, dat was een vriendin van me die op mijn naam nog ff haar reactie moest posten :S. k Ik heb het al verwijderd.

daar hoef jij maar 2 fietsen voor te jatten stinkhaas

Probeer je me te dissen kerel? Ten eerste moet je nodig eens leren lezen, ben ik menn0? EN ik zou zeker nog eens willen zien of je me nog uitlachte als ik het in je gezicht zei... En ik heb btw wel iets tegen je, dure fietsen jatten van >400 euro omdat ze fijner rijden ... dan zul je er later ook niet om schromen andere voertuigen mee te jatten omdat ze nou eenmaal fijner rijden... je bent en blijft een immense randdebiel ... meneer denkt hier de koning uit te kunnen hangen maar is inmiddels al 22 dagen registered member... bravo

So f0cking true.

Brakke stationsfietsen staan er gewoon om gejat te worden, maar als je aan een mountainbike van €500+ gaat zitten knippen omdat ze fijner fietsen dan ben je echt fout en hoop ik dat je echt hard gesnapt wordt door eigenaar/politie ...

als je geld nodig heb een fiets jaten met de sleutel er nog in en verkopen voor 150€uro´s

Heb al 2x in korte tijd meegemaakt dat mn vrijwel nieuwe mountianbike is gejat. Gelukkig hoef ik geen nieuwe te jatten... heb steeds verzekering genomen!
ALs ik geen verzekering zou hebben zou ik geen andere jatten. Dat vind ik egt een lage actie, het zou je fiets maar zijn...

ik vat het echt niet hoor, iedereen baalt toch zwaar als zijn of haar fiets is gejat, waarom zou je dan ZELF iemand anders PRECIES het zelfde aandoen?

Te vaag voor woorden gewoon 8P

Het is ook vaag. maar het gaat om oude brakke fietsen....Dat is idd een soort 'ruilhandel' geworden. Mensen die hier stoer lopen doen dat ze nieuwe fietsen jatten....ik hoop dat ze overreden worden door de eerste de beste tram als ze op hun zo lekker rijdende fiets rondrijden :|

ik jat geen fiets die op slot staat. ik jat alleen als snachts uit de kroeg mn fiets is gejat en ik wat gedronken heb en er een

andere fiets gewoon open staat.

dan jat ik er rustig 1je als ik die zie staan, momenteel gebruik ik de bike van mn moeder, want moet dr nog 1je pikken