This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

fiets gepikt :)

Wat zouden jullie doen als je fiets gepikt wordt?

• Een andere pikken als ik die zie

Votes: 101 58.4%
  • Een nieuwe/2e hands kopen

Votes: 54 31.2%
  • Laat maar zitten ik ga wel met de scooter

Votes: 18 10.4%

• Total voters
    173
Ik heb voor de 2e hands fiets actie gekozen... Opzich zou het me nog geeneens boeien als me fiets weg was. Het is toch een oud krot. Maar als je na het uitgaan opeens in het cetrum zit zonder fiets, en als al je vrienden al thuis zijn dat is toch wel balen...

Mijn huidige fiets heb ik bij een 2e hands winkel gekocht voor 5 euro :W

Als ik zat ben, zou ik op zoek gaan naar degene die mn fiets heeft gepikt en hem op zn bek slaan..
Niemand moet aan iemand anders eigendom komen.. En bij mij persoonlijk hou ik daar al helemaal niet van..

Sorrie hoor, maar ik vind het toch een beetje zielig om nieuwe of goede fietsen van iemand anders te jatten, zo'n oud barrel daar heb ik geen problemen mee maar zoals slim dim het zegt, zo'n luxe mountainbike met schrijfrem. Vind ik toch wel een beetje fout. En scooters jat je al helemaal niet :s, toch??????

klopt, goed dat niet iedereen zo denkt als degenen die hier al stoer hebben lopen roepen dat ze er wel 1 terugjatten, en het liefst zo'n duur mogelijke |(

Als mijn (onze) fiets gejat wordt, dan jat ik er makkelijk 1tje terug. Of die dan duur of niet duur is maakt mij dan niks uit. En als ik er van een junk 1 koop is dat eigelijk hetzelfde, op het feit na dat het mij dan 10 euro kost voor een degelijke fiets die ik, als ik hem zelf jat, wel in mn broekzak kan houden.

als ik een fiets steel die niet op slot staat dan heb ik er geen problemen mee want dan wil diegene er waarschijnlijk vanaf ofzo Ik pik ook altijd oude barrels, spuit ik over en dan heb ik weer een mooi fietsje. Maar ik ga niet voor de lol jatten, alleen als ik fiets nodig heb pak ik er 1

Originally posted by MaLuKu-TiGeR
ik probeer niet stoer te zijn, splinternieuwe gazelles fietsen nou eenmaal fijner dan een roestig barrel met een rikketik slot

ik vind je een immense randdebiel, die dingen kosten een 400 euro, en ga jij ze lopen jatten ... ga dood ofzo, en alleen maar om er zelf fijner op te kunnen fietsen ...

N * E * R * D

Ik jat alleen fietsen die al een tijdje ergens staan, dan is Dokkum na verloop van tijd weer een project rijker :W

Kijk het is ook een verschil als je in een dorpje een fiets jat of in een stad natuurlijk. Iedereen hier in Groningen fietst bijna op een krakfiets, als die gejat wordt dan sjek je zelf een andere krakfiets, easy, maar nieuwe dingen enzo blijf je gewoon vanaf, dat is not done imo.

Sloop fietsen bij de fietsenmaker kosten geen ruk ... dus dan zou ik dat doen en niet terug jatten. Mijn fiets is tijdje geleden gejat op station fiets nu altijd als ik fiets op moeders fiets ... heb er zelf geen, alleen scoot

hmmm....de plek waar ik meestal uitga (als ik al ga) ligt 4-5 kilometer van me huis, dus als me fiets gepikt wor isj dat cker kut mah k weet niet of k dan een nieuwe pik...als ik al er al eentje pik dan is t cker een ouwe want een nieuwe pikke vin ik best wel een genaaid...want zon oud ding is tog nix waard....

ik jat nooit een fiets ik draai gewoon het onderdeel eraf wat ik nodig heb en plaats mn eigen onderdeel op zijn fiets ( bijv als ik slag in mn band heb verwissel ik ze ff )
en dan zet ik er meestal een briefje bij met
bedankt voor het verwisselen van uw banden of lichten

hehe hier op station beverwijk verdwijnen best vaak fietsen / onderdelen dus als je fiets gejat is pak je zo een andere niet dat ik dat doe ofzo

Mijn fiets wordt nooit meer gepikt.. en hij is toch best wel duur. Af en toe pik ik er wel eens een als m'n kroegenfiets wordt genakt. Dat is op dit moment een gare opoefiets.