This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

fiets gepikt :)

Wat zouden jullie doen als je fiets gepikt wordt?

• Een andere pikken als ik die zie

Votes: 101 58.4%
  • Een nieuwe/2e hands kopen

Votes: 54 31.2%
  • Laat maar zitten ik ga wel met de scooter

Votes: 18 10.4%

• Total voters
    173

jos@vespaenvsx

vespa tuning member
Gisteravond is mijn zusjes fiets gepikt bij de shoarma hier. Ik heb er geen problemen mee, want het scheelt mij weer een hoop krassen op me scooter want er is weer ruimte in de schuur.
Maar nou vraag ik me af, wat zouden jullie doen? Ik zou gewoon een nieuwe pikken ergens denk ik.... Met scooters denk ik hier wel anders over trouwens hoor

Als ik een slok op heb doe ik er nooit zo moeilijk over en ga ik op zoek naar een ander.

fietsen jatten kansloos?
lol, in A'Dam is t eerder n ruilhandel .
en hier gebeurt t ook vaak, is gewoon kwestie van jou fiets word gepikt, dus jij 'pakt eff' een andere...

Originally posted by ric_0209
fietsen jatten kansloos?
lol, in A'Dam is t eerder n ruilhandel .
en hier gebeurt t ook vaak, is gewoon kwestie van jou fiets word gepikt, dus jij 'pakt eff' een andere...

krijgen we het witte-fietsen-plan idee van de jaren 60-70 in amsterdam, wel grappig Heuj mijn fiets is pleite, kom we pakken de volgende en gaaaaaaaaaaahaaaaaan

Mijn fiets is afgelopen jaar 3x gejat. Heb een keer eentje terug gejat, maar dat was achteraf de fiets van een klasgenoot. Dus die heb ik terug gezet in het dorp Was toch té opvallend met al die bloemetjes erop.

met een fiets zou ik het niet doen. maar laatst met uitgaan was me zadel gejat( heb een mountainbike, dus die kan je er zo afdraaien). toen had ik gewoon een ander zadel erop gezet va nee andere fiets met ook zo`n zadel. met een fiets zou ik het niet doen.

Als ie gejat wordt koop ik er een van een junk of ik jat er zelf een. Als ik elke keer dat mn fiets gejat wordt er een in de winkel moet gaan kopen hou ik geen geld meer over :|

Zo, eindelijk eens een topic ZONDER moraalridders
Ik doe ook wat de meesten onder ons doen, op zoek naar een andere bike met een rottig slot, of nog beter, zonder slot.
Is trouwens wel het enige wat ik ooit in mn leven gejat heb, verder ben ik zo eerlijk als goud

Ik heb een vriend die tegenover het station woont. Das mijn vast adresje voor "uit het fietsenrek gevallen fietsen"
Slot eraf slijpen, spuiten en klaar om weer gejat te worden

10 euro voor een kopra de luxe

Mijn fiets is nog nooit gepikt, van mijn broertje wel paar keer, van mijn pa en ma ook een keer.

voor mij werkt het als ruilhandel. kheb ooit een omafiets gekocht voor 15€ (nog hellemaal goed) . 1 keer bij de mac laten staan en hij was weg. dus toen zag ik een andere zonder slot erop en heb die toen meegenomen. nu heb ik al 6 verschillende fiesten gehad zo . werkt prima, kga me der niet aan ergeren want dan wordt ik gek

Mja, ik heb hier nog een paar fietsen in de schuur staan die ik in een dronken bui meegesleept heb

Van mij is nog nooit een fiets gejat, staat ook niet vaak int centrum van Groningen op zich. Mgoed, als ie gejat wordt dan zoek ik zelf wel een andere of koop 1 van een junk ofzo voor 5e... Klinkt op zich debiel, maar zo gaat het toch in de steden.

Een andere pikken als ik die zie .. als ik die zie ?! als mijn fiets is gepikt en ik zie een super mooie fiets me schijfrem en en er zitte 10 sloten op gaat die fiets tog echt mee ...

Originally posted by Slim Dim
als mijn fiets gepikt word pik ik gewoon een nieuw het zelfde geld voor scooters ...

Mja, scooters vind ik ander verhaal, die ga je niet ff terugjatten ofzo...

Mja scooters ligt even een stukkie anders.. Net als dure fietsen, ik zou nooit een dure fiets jatten maar een oud barrel zonder slot daarentegen wel..

bij mij zijn er een aantal keren erg dure fietsen gepikt die ik voor mijn verjaardag heb gehad .. toen kon ik alleen nog een goedkope fiets kopen .. tja dan zit er voor mij niks anders op dan eentje van dezelfde prijsklasse te pikken ...