Van het weekend was het weer zover, we waren zoals altijd wezen stappen, daarna nog ff shoarma eten, maar toen we bij de fietsen kwamen, waren 3 van onze fiesten gejat. Bij mij lag alleen me wiel er nog met het slot eromheen, en de 2 anderen zaten aan mekaar vast en waren alletwee weg.
Godver de godver, dat was me 6de fiets in 4maanden. Ik werd echt pissnijdig, toen heb ik (met een niet nader te noemen promilage) een andere fiets uit het rek getrokken en die op me nek genomen en bij een maat vamme achterop gaan zitten. Best bijdehand, maar ik heb er absoluut geen spijt van, ik heb weer een fiets. Wat ik me wel realiseer is dat ik nu mee heb gedaan aan de visieuze cirkel, maar na 6 fiesten kan me dat geen ruk schelen...
Me ouders zaten te zeiken over onetisch e.d. maar na 6 fiesten is het echt over
Wat zouden jullie doen?
Godver de godver, dat was me 6de fiets in 4maanden. Ik werd echt pissnijdig, toen heb ik (met een niet nader te noemen promilage) een andere fiets uit het rek getrokken en die op me nek genomen en bij een maat vamme achterop gaan zitten. Best bijdehand, maar ik heb er absoluut geen spijt van, ik heb weer een fiets. Wat ik me wel realiseer is dat ik nu mee heb gedaan aan de visieuze cirkel, maar na 6 fiesten kan me dat geen ruk schelen...
Me ouders zaten te zeiken over onetisch e.d. maar na 6 fiesten is het echt over
Wat zouden jullie doen?