Originally posted by x8racer
Om mijn mening ook te geven over dit onderwerp ben ik begonnen met een grondig, diepgaand onderzoek in mijn eigen mp3 lijst. Na het bekijken van de namen van een kleine 3000 nummers en het luisteren van een aantal of 200 daarvan zijn de onderstaande uiteindelijk overgebleven. Dit is natuurlijk nog veel te veel voor een top-10 lijst, maar het is de bedoeling dat ik deze lijst de komende uren/dagen nog eens aan een grondig onderzoek ga onderwerpen. Daarbij is het de bedoeling de lijst terug te brengen tot 10. Waar ik rekening mee heb gehouden bij het maken van de lijst is dat nieuwere nummers nu nog leuk lijken maar met het verstrijken van de jaren toch een stuk minder overeind blijven. Alleen nummers van nu die ik echt geweldig vind staan in de lijst maar het is maar de vraag of deze overblijven. Bij veel mensen zie ik nummers staan die nog maar net uit zijn en nog veel meer nog maar net een paar maanden in omloop zijn. Dit vind ik gewoon te kort om te kunnen zeggen of een nummer thuis hoort in een top-10 allertijden, hoe persoonlijk dit ook is.
Om maar een einde te maken aan deze al heel veel te lange post, ik ga verder met luisteren en doe pas weer een post als ik deze lijst nog eens goed heb beluisterd. De enige die niet gaat veranderen is die nu op nummer 1 staat.
1. Scorpions - Wind Of Change (Live With Berliner Philharmonik)
2. Alanis Morrisette - Thank You
3. Alanis Morrisette - Head Over Feet
4. Billy Joel - Pianoman
5. Bon Jovi - Bed Of Roses
6. Brian Adams - Summer Of '69
7. Brian Adams & Mel C. - When You're Gone
enz enz enz