f15 troubles

bissie

Well-Known Member
dag

Ik heb paar vragen over me scoot .

Hij doet namelijk beetje errug vaag laatste tijdt.


1.) Hij heeft vaak dat ie niet op toeren komt en dat er een soort geplof uit het luchtfilter komt (weet niet hoe je het geluid anders mot noemen). Ligt dit aan carberateur, of aan vario afstelling ofsow????

2.) Als ik een tijdje volgas rijdt, hoor je een sooort geschuur onder me scoot wegkomen(irri) dan zoemt ie en trilt ie om de paar seconden,ik heb het idee dat het in me cilinder zit maarre ben niet zon techneut duzz heb geen zin om hem onnodig los te halen ,misschien dat jullie meer kunnen zeggen . (19000 gereden) enig idee wat er versleten of kapot kan zijn???


greetzzzzzzzzzz
 
Advertisement - register to remove this

Misschien eerst eens vertellen wat de rest van je setup is. sproeier, rollen, trekveren, drukveer,....

1) kan je carb. zijn die niet genoeg mengsel geeft of je membraan dat het mengsel niet doorlaat...
Of is het als je een bocht doorkomt? dan ligt het aan afgesleten rollen/ versleten drukveer

2)kan idd zuigerveer of lagers zijn die teveel wrijving geven door slijtage of dat de zuigerveer niet goed meer afsluit waardoor de cil te warm krijgt...

als't mis is --> correct me!
 
ok hier komt me setup:

Mallosi geel drukveer, mallossi wit trekveer, 4,3 gram rollen, de nieuwe hebo gara uitlaat (weetniet zeker als die ook gara heet , met rooie demper), volronde krukas met betere lagers (is er bij 12000 in gekomen), cilinder beetje bijgewerkt, 86 sproeier, prop uit luchtfilter, dat was het wel zo ongeveer.

nou jah in ieder geval bedankt voor het meedenken, ik denk dat ik me scilinder maar ff uit elkaar moet slopen, om te kijken als er erg veel slijtage te zien is.



mzzl
 
Jah, dat zou ik maar ff doen. Is die krukas er btw wel gewoon goed ingezet, en heb je je carterdeksel al open gehad? Daar kan je vaak ook weleens wat vinden. Gewoon kijken of ergens slijtplekken zijn enz.
 
de krukas zit er wel goed in, die kerel die dat gedaan heeft heeft dat al vele malen vaker gedaan (geen dealer btw).
Enne in het brgin liep ie perfect met die krukas duzz


greetzzzz
 
1.)maarre waaraan herken je dat je zuigerveren versleten zijn???


2.)heeft alleen zuigerveren vervangen veel nut? ik hoorde dat je beter cilinder kan laten honen +nieuwe zuiger (duh).

3.) HOnen + nieuwe zuiger kost me 100 piek is dat duur?????
 
Originally posted by VDM


12mm lang? Dan is ie een beetje te kort 8P

8P 8P hij zal wel de breette van de snaar bedoelen 8P 8P


ik zou btw gewoon alles even uit elkaar halen en kijken of je iets kan vinden en dan meteen alles maar een beurtje geven...doe ik ook altijd
 
Back
Top