eXplosiondragracing scooterklasse

ga er maar van uit maarten dat dat machine's worden die <6.5 moeten rijden , dit gewoon om het voor het publiek aantrekkelijk te houden

die <6.5 wordt natuurlijk gebasseert op onze 150 meter tijden.

zoals het nu staat is er in 2009 nog geen laggas mogenlijk rene :(

hij zou er alles aan doen om voor ons alles te regelen! zonder dat er beunhazen zouden komen zei die :p
 
ga er maar van uit maarten dat dat machine's worden die <6.5 moeten rijden , dit gewoon om het voor het publiek aantrekkelijk te houden

die <6.5 wordt natuurlijk gebasseert op onze 150 meter tijden.

zoals het nu staat is er in 2009 nog geen laggas mogenlijk rene :(

hij zou er alles aan doen om voor ons alles te regelen! zonder dat er beunhazen zouden komen zei die :p

Ik hoop dat het hem gaat lukken. Hoe sneller hoe beter natuurlijk en de motoren mogen ook met gas rijden. Maar dat zul je vast al wel verteld hebben :)
 
950 meter volgens wikipedia. Het is namelijk een airstrip voor zweefvliegtuigjes en lichte motorische vliegtuigjes. Het is aangelegt voor de Philips familie
 
Maarten: onder de 7 is al gereden hoeveel er onder durf ik niet te zeggen dit was toen aad hem nog had. grootste probleem is slip in de overbrenging. mijn doel is top 3 super special 95cc

Voor het overbrengings probleem is al een plan alleen van uitvoer is het NOG niet gekomen.

Ontopic weer
 
Maarten: onder de 7 is al gereden hoeveel er onder durf ik niet te zeggen dit was toen aad hem nog had. grootste probleem is slip in de overbrenging. mijn doel is top 3 super special 95cc

Voor het overbrengings probleem is al een plan alleen van uitvoer is het NOG niet gekomen.

Ontopic weer

Ik denk dat het je heel erg gaat tegenvallen, maar wie weet:) Aad en Mario zijn er veel mee bezig geweest maar nooit goed gekregen, ik had Aad nog wel willlen helpen aangezien ik met minarelli ook veel overbrengingsproblemen heb gehad en op hetzelfde vermogen ongeveer zit. Zou mooi zijn als je dat ding wel hard kan laten lopen op de baan!
 
Back
Top