Evo vario vs. MHR2000 vario @ Pia

Mikkee..

GC Sjlet
zit te twijfelen tussen deze 2 vario's, zijn er gr0te verschillen tussen de prestaties en kwaliteit van deze 2?

is de ene veel beter dan de ander enz?

als jullie opmerkingen of wat dan ook hebben, post ze graag!

thx alvast, grtz
 
Advertisement - register to remove this

hangt ervan af welke as je erin hebt. Hou je je originele as dan maakt het niet uit. Zijn allebei 2 top vario`s alleen zou ik eerder een evo pakken. Vindt ik mooier afgewerkt en wordt completer af geleverd. Zit van alles bij, zoals afstandringen enz. maar nogmaals, het hangt gewoon van je as af !!
 
evo heeft een speciale coating op de kant waar de snaar langs loopt. moet je maar eens voelen...... de snaar heeft meer grip!
bij mhr is het gewoon glad
 
ik heb een hebo as. dus de gradenplaat enz moet zowieso nog worden uitgedraaid.

/edit/ of hoeft dat niet met een evo vario? /edit/
 
heb nooit een hebo as in mijn handen gehad dus zou het niet weten, zijn vast wel andere die het wel weten !! maar je kan altijd de graden plaat uitdraaien, maar dat is echt precisie werk !!
 
Originally posted by poelli
evo heeft een speciale coating op de kant waar de snaar langs loopt. moet je maar eens voelen...... de snaar heeft meer grip!
bij mhr is het gewoon glad


gewone vario heeel licht glasparelen en beetje oppoetsen en snaar heeft ook meer grip:*
 
Gezeik met spiebanen met evo vario is volgensmij alleen maar bij mina.

Ennem voor de rest. Ik weet dat een EVO ''overrange'' zeer constant is. Maar hetzelfde geldt voor een MHR overrange die ik zelf gehad hebt. Was niets op aan te merken echt goede vario.
 
hebo as @ pia heeft geen spiebanen, mijn std vario die ik nu heb is daarom ook uitgedraaid.
er staat nu een evo vario te koop voor E40, vandaar deze vraag. niemand heeft nu een mhr2000 te koop ;)
het zijn allebei dus hele goede vario's. dan weet ik dat iig :)
 
Back
Top