European Tuning Show 12 & 13 Maart

C4rN said:
IK ga zekerz teweten naar de rai zaterdag, als je iemand ziet lopen met een zwarte ST.net sweater en C4rN 8er op ben ik het :P. Spreek me maar ff aan ;)

Dat deed ik dus, ff C4rN gemeet :W

Ik ben ook geweest, zeer mooie auto's + dames gezien *D

Iemand missch wat linkjes naar foto's ?
Khad zelf geen cam mee en heb dr maar 1tje gemaakt met me foon :rolleyes:

( Mazda RX8 dus :P )

foto17xx.jpg

Ben vandaag ook geweest.. was erg vet moet ik eerlijk zeggen.. ( Voor al de striptease :D ) Ik heb 205 foto's gemaakt en een paar filmpjes 8P en ik ben C4rn nog tegengekomen met zijn scootertuning.net trui aan. Zal binnenkort wel ff wat foto's plaatsen

GhostFace said:
Ben vandaag ook geweest.. was erg vet moet ik eerlijk zeggen.. ( Voor al de striptease :D ) Ik heb 205 foto's gemaakt en een paar filmpjes 8P en ik ben C4rn nog tegengekomen met zijn scootertuning.net trui aan. Zal binnenkort wel ff wat foto's plaatsen

had dan ff wat gezegd :rolleyes:

maar ik heb me camere volgeschoten (135 pics)
maat van me een 1gb kaartje vol----> filmpjes van striptease +ralf+

wordt binnekort ff op een server geknalt :D

edit: hier ff 1 die ik met jullie moet delen ;)

c4rn heb je ook nog gezien met de immer schöne st.net trui

enne die stripper was denk ik vergeten dat er ook 8 jarige jongetjes rondliepen ? heb het over barbara of iets in die richting

en volgend jaar wordt het zeker weer de stand van toyo tires bezoeken met die 2 mooie blondines

Ik was er dus ook......zag C4RN nog pics maken van de bikinironde :)
Vooral die Striptease en de Toyo stand was +ralf+ +ralf+

Daarnaast waren er een paar echt vette bakken.....ik noem een rx8, 350z, impreza @ 500pk en een Integra met 409 pk (te geil geluid dat er uit komt)

Ik was er ook:P
Heb Arthur nog gemeet8) Ikzelf liep nog met een scootertuning.net shirt rond maar verder niemand gezien van het forum, helaas.

Was wel leuke show. Veel mooie auto's, alleen jammer dat er maar 3 zalen waren. Maarja volgend jaar weer8)

Ik liep op krukken, ik was na 3 zalen gvd GESLOOPT, maar er stonden zeker vette bakken, jammer dat er zoveel Honda's stonden, die Del sol's komen nu dus echt mn strot uit :r

Maar ook heel veel vette, die Golf 1 was ook erg apart, jammer dat ie goudkleurig was

was gister ook ff geweest :D maat van me moest meedoen met ren je rot :P werd ie 2e maar ik vond die audi tt met al die goude effecten ook erg chill

Back