This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

European Tuning Show 12 & 13 Maart

JaapL.

Gang = Alles
Beste mensen,

12 & 13 Maart is er in de Amsterdam Rai de European Tuning Show 2005
zijn hier nog mensen die er heen gaan? Ik wel, ga 12 Maart. Even fototoestel leeg gooien en dan foto's schieten...
Laat even weten of je gaat.
Voor verdere informatie: http://www.europeantuningshow.nl

Zie je maybe daarzo!

Groeten Jaap

Als ik die site zo bekijk ziet het er goed uit alweer een auto beurs na een week gaat wel snel. Ik ga denk ik wel!

Als je kickt op foute tuning aka fast&furious style is het een aanrader. Ben er vorig jaar geweest, maar hoef er niet meer heen. Vorig jaar was vond ik dat nog wel een beetje leuk, maar gelukkig ben ik helemaal van die foute tuningscene af. Duitse scene doet veel harder 8)

Ik ga cker kijken, daar heb je tenminste auto's met style, niet van die brikken waar er 1000 van de zelfden rond jagen...

Kijken als ik nog wat Iedeen kan opdoen voor ut Peugeotjuh

IK ga zekerz teweten naar de rai zaterdag, als je iemand ziet lopen met een zwarte ST.net sweater en C4rN 8er op ben ik het . Spreek me maar ff aan

Ga der ook ckah wetah heen! Vooral die babecontest lijkt me lache
BTW je kunt korting scoren bij de automaxx

anders zeg je gewoon niks...beetje loos...idd wel een vette beurs, denk dat ik dit jaar ook wel ga kijken

Deze indruk heb ik ook een beetje, bij de foto's staan wel een paar interessante auto's: rx-7, supra en r33

Maar ik denk dat dit de uitzoonderingen zijn geweest, of heb ik et verkeerd?