Lieuwe said:Als je kickt op foute tuning aka fast&furious style is het een aanrader. Ben er vorig jaar geweest, maar hoef er niet meer heen. Vorig jaar was vond ik dat nog wel een beetje leuk, maar gelukkig ben ik helemaal van die foute tuningscene af. Duitse scene doet veel harder 8)
Andatura said:Misschien een ST.net stand? Is tenslotte ook tuning.. Of is het alleen voor cartuning?
Lieuwe said:Als je kickt op foute tuning aka fast&furious style is het een aanrader. Ben er vorig jaar geweest, maar hoef er niet meer heen. Vorig jaar was vond ik dat nog wel een beetje leuk, maar gelukkig ben ik helemaal van die foute tuningscene af. Duitse scene doet veel harder 8)
Deze indruk heb ik ook een beetje, bij de foto's staan wel een paar interessante auto's: rx-7, supra en r33Lieuwe said:Als je kickt op foute tuning aka fast&furious style is het een aanrader. Ben er vorig jaar geweest, maar hoef er niet meer heen. Vorig jaar was vond ik dat nog wel een beetje leuk, maar gelukkig ben ik helemaal van die foute tuningscene af. Duitse scene doet veel harder 8)
Lars. said:Zag het vandaag @ sp!ts, MET kortingsbon, dus ik wil ws wel ff gaan kijken