Essen motorshow 2005

iki ben nog ny geweest :Sik zou wel gaan maar door dii klote sneeuw zijn we nog ny geweest hoop dit weekend !!:D:Ddan pOst ik oowk wel foto's;)(p.s mooie foto's zijn der al gemaakt)

Ik ben vrijdag geweest, super vet hoor :) volgend jaar weer heen alleen dan wat meer geld mee nemen en even wat audio spullen in kopen. Is egt veel goedkoper daar haha.

zolang je maar niet op die mensen gaat lijken, die daar om 10 uur smorgens al met de bumpers, audio-apparatuur ed, rondlopen;)
Dat ziet toch zo komisch uit:D

Vrijdag geweest .. was wel leuk, maar na 2/3 uurtjes heb ik het wel gezien. Waren op de terug weg half verdwaald in die smerige kk stad. Wanneer kopen die Duitsers een keer normale borden etc. Werd echt helemaal gek oplaatst. Volgend jaar ga ik niet weer denk ik .. dit jaar was bijna hetzelfde als vorig jaar .. niet echt spectaculaire nieuwe dingen gezien ofzo :)

Op een stand van air-ride systemen etc. stond een matzwarte Mercedes station met van die ronde koplampen. Echt alles matzwart icm dikke chroom velgen en plat op zen bek. Iemand foto`s van dat ding ? 8)

En heb helaas geen lexus lichten voor men Golf1 gevonden :'(

Lieuwe said:
Vrijdag geweest .. was wel leuk, maar na 2/3 uurtjes heb ik het wel gezien. Waren op de terug weg half verdwaald in die smerige kk stad. Wanneer kopen die Duitsers een keer normale borden etc. Werd echt helemaal gek oplaatst. Volgend jaar ga ik niet weer denk ik .. dit jaar was bijna hetzelfde als vorig jaar .. niet echt spectaculaire nieuwe dingen gezien ofzo :)

Klopt helemaal same here, alleen ik kon na 2/3 uur nog niet terug omdat ik met de bus was, :( Toen maar gaan bieree :D

Toch wat forummembers gemist zie ik :P Hebben jullie ook die Opel Tuning Club Zeeland dudes nog gezien? :X
Anyway.. op de heenweg waren wij ook n beetje de weg kwijt.. terug is in 1x goed gegaan.. en tging helemaal hard toen er een Renault/ Seat Leon *snel iets van VT/Topsport/Cupra* voorbijkwamen en ik kon inhaken.. toch nog ff de 220 aangetikt op de teller :+ Bij de grens schrok ik me dood want daar werden we via een parkeerplaats eraf gehaald.. gelukkig was het paspoortcontrole.. maar toen de Leon eraf werd gehaald kreeg ik het enigzins warm.. gelukkig mochten wij doorrijden.. en waren we niet al te laat thuis +ralf+

En idd Lieuwe.. lexus is veeettt!! :rolleyes:

Mja. Ik heb nog wel eens een matpartij gehad met de grootste en lompste gast die daar rondloopt :) Maar das een ander verhaal :P Ze staan hier in Zeeland in ieder geval bekend als de pauperclub..

Zoizo, denk je bij opel al FOUT als het om een club gaat :X

-Hardcore
-Grote gouden ketting
-Nike air max
-Niet al te slim uiterlijk :+
-1001 verschillende kleuren lampen om/aan de auto

|(

MAYKEL_MK1 said:

-Hardcore
-Grote gouden ketting
-Nike air max

|(

je vergeet de roestige spatbordranden + dorpels en de o zo faute velgen.

MAYKEL_MK1 said:

-Hardcore
-Grote gouden ketting
-Nike air max

|(

Deze vooroordelen kloppen ook in dit geval :)

Back