Motorshow Essen 2002

Originally posted by bissie
Wrom heet het topic dan motorshow essen?:?

En jah ik weet wel dat er een motor in een auto zit :rolleyes:

Het topic heet zo omdat die beurs ook zo heet. waarom? ik zou het niet weten......
 
Woeiz.....Geile Auto + velgen! :~

100-0002_IMG.JPG
 
Re: Re: Re: Motorshow Essen 2002

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik rij, dus ik blijf nuchter, dus wordt er nix aan :p

Xie je inderdaad misschien wel, hoewel ik die kans klein acht :rolleyes:

en toch hebben we elkaar gezien :*

:W
 
ik ben er ook geweest.... en ik vond het dikke schijt... vooral al die verchroomde velgen:r en verder veel kampbakken en patserbakken... alleen de standaard exclusieve auto's waren wel ok, en de race auto's... stonden maar een paar klassiekers:(

ook heeeel veel kermis rommel, lampjes, bloembakken, overdreven geluidsinstalatiezooi, roige tankdopstickers enzo.... allemaal veel te overdreven...

oja, het volk wat er rondliep was ook 50% sjonnies
 
bert olé...

100% mee eens, ben er vorig jaar en dat jaar ervoor geweest, en vond er echt totaal geen ruk aan, echt..alle autos zijn zon beetje hetzelfde...gare zooi daar.

verder die onderdelen hal is ook gaarheid ten top, schuivel schuivel, je kan verd..... nergens normaal lopen.

enige pluspunt waren de stripshows :) jammer genoeg had ik toen nog geen digicam :p

hooi
 
Originally posted by bert!
ik ben er ook geweest.... en ik vond het dikke schijt... vooral al die verchroomde velgen:r en verder veel kampbakken en patserbakken... alleen de standaard exclusieve auto's waren wel ok, en de race auto's... stonden maar een paar klassiekers:(

ook heeeel veel kermis rommel, lampjes, bloembakken, overdreven geluidsinstalatiezooi, roige tankdopstickers enzo.... allemaal veel te overdreven...

oja, het volk wat er rondliep was ook 50% sjonnies

Heb je het nou over Essen??? Over over S&D?
 
Originally posted by bert!
ik ben er ook geweest.... en ik vond het dikke schijt... vooral al die verchroomde velgen:r en verder veel kampbakken en patserbakken... alleen de standaard exclusieve auto's waren wel ok, en de race auto's... stonden maar een paar klassiekers:(

ook heeeel veel kermis rommel, lampjes, bloembakken, overdreven geluidsinstalatiezooi, roige tankdopstickers enzo.... allemaal veel te overdreven...

oja, het volk wat er rondliep was ook 50% sjonnies

Ook helemaal mee eens......ik ben vrijdag geweest, kan geen chrome velg, opel of mercedes......achterlicht....subwoofer meer zien........:| :| :| Dus niet echt mooie bakken gezien.....9 v/d 10 waren overdone ( de nwe megane getuned..was wel leuk bijv.)...de klassieke hal en de merken hal waren wel interessanter
Dunlop-> superbike racers..op auto beurs ja.....
BMW-> de z4
VW->de pheaton
Porsche->cayenne (niet ok)
Bentley lemans sloep....

enzo....


Vetste bak was de Wiesmann GT.........erg mooi.


Tinne
 
Back
Top