hallo ik ben al een tijd erg actief met de brommer cross
nu is mijn setup
polini evo 50
16 mm phbg carb en een 19 mm phbg carb
hpi 2006 1 curve
c20 bida uitlaat
stage 6 8 kleps menbraam
kompleete overrange set van malossi
nu loopt de scooter als een trein daar gaat het niet om
maar het toch het idee dat de c20 niet helemaal alles uit de cilinder haalt
nu ben ik dus an het rond kijken na een goede 50 cc pijp
om dat brommer cross nog wel even wat anders is als op straat rijden
moet ik dus ook een uitlaat hebben die niet snel scheurt of dat ik binnen 1 uur mijn demper in 3 stukken heb liggen
ik heb al wel wat na gezocht op internet nu is mijn oog dus gevallen op een
mhr Team 50 uitlaat om dat er word ge zegt dat de evo 50 pijp snel scheurt en erg veel herrie maakt
wie kan mij vertellen dat ik met deze uitlaat een betere heb als dat ik nu heb
mvg wesco
nu is mijn setup
polini evo 50
16 mm phbg carb en een 19 mm phbg carb
hpi 2006 1 curve
c20 bida uitlaat
stage 6 8 kleps menbraam
kompleete overrange set van malossi
nu loopt de scooter als een trein daar gaat het niet om
maar het toch het idee dat de c20 niet helemaal alles uit de cilinder haalt
nu ben ik dus an het rond kijken na een goede 50 cc pijp
om dat brommer cross nog wel even wat anders is als op straat rijden
moet ik dus ook een uitlaat hebben die niet snel scheurt of dat ik binnen 1 uur mijn demper in 3 stukken heb liggen
ik heb al wel wat na gezocht op internet nu is mijn oog dus gevallen op een
mhr Team 50 uitlaat om dat er word ge zegt dat de evo 50 pijp snel scheurt en erg veel herrie maakt
wie kan mij vertellen dat ik met deze uitlaat een betere heb als dat ik nu heb
mvg wesco