mhr replica getuned ( wie heeft ervaring )

Status
Not open for further replies.

mhrlover

neos power
hoi , mijn carters en cil ( AC ) mhr replica worden nu getuned bij vrp-tuning.nl
heeft iemand hier mischien ervaring met een getunede mhr replica ? zo ja, wat was jouw setup hierop ,
mijn is als volgt ,: mhr replica getuned carters getuned , 21mm do , mhr overrange , mhr 2000 en mhr delta , vertanding , eerst nog ff std houden ,kijken wat ie doet . maar de uitlaat zit ik over te twisten, c16 of c20 ?

weet nie precies uit mijn hoofd wat c16 max kon presteren , tegen de 13k ofzo ?
maar ik heb geen idee, wat het blokje gaat draaien , als het weer in elkaar staat ,maar zal toch een uitlaat moete hebbe :) , en aangezien ik geen geldboom heb om er ff 2 te kope :D, wou ik weten wat jullie tips / ervaringen zijn ,
hoop et wel :) alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Lg Tuning said:
ik zal een c20 nemen , evo pijp zal ook wel lkkr draaien overigens...
maar waar twijfel je dan nog meer aan ?

Gr Rene

hij adviseert mij ook een top performance vertandings deksel te neme , dat vind ik prima , en een hpi ,( maar dat vind ik voor dit zeg maar niet nodig ) , komt ooit nog een peugot sc50 ( soort honda vision kneiter project bij mij ) , daar komt et wel op ,


maar het ging mij vooral om die uitlaat , en vertanding mischien , maar das nie zo duur als een uitlaat .
24mm vlakschuif is natuurlijk altijd verbetering :) ,
 
mhrlover said:
hij adviseert mij ook een top performance vertandings deksel te neme , dat vind ik prima , en een hpi ,( maar dat vind ik voor dit zeg maar niet nodig ) , komt ooit nog een peugot sc50 ( soort honda vision kneiter project bij mij ) , daar komt et wel op ,


maar het ging mij vooral om die uitlaat , en vertanding mischien , maar das nie zo duur als een uitlaat .
24mm vlakschuif is natuurlijk altijd verbetering :) ,


24mm mikuni zal zeer zkr goed lopen maar je kan het eerst ook gewoon doen met die 21mm kijken wat die daarmee doet en dan e.v.t nog overstappen naar een 24mm carb..

betreft die vertanding misschien een Sec. as van malossi oid. welke verhouding durf ik niet te zeggen.
Ik denk dat je een andere ontsteking nog niet nodig hebt, mocht hij toch gaan haperen "stotteren" op de topsnelheid dan kan je de ontsteking misschien iets vervroegen met een Spie of anders toch aan een rotor geloven maar ik denk dat het niet nodig zal zijn..

Gr Rene
 
Lg Tuning said:
24mm mikuni zal zeer zkr goed lopen maar je kan het eerst ook gewoon doen met die 21mm kijken wat die daarmee doet en dan e.v.t nog overstappen naar een 24mm carb..

betreft die vertanding misschien een Sec. as van malossi oid. welke verhouding durf ik niet te zeggen.
Ik denk dat je een andere ontsteking nog niet nodig hebt, mocht hij toch gaan haperen "stotteren" op de topsnelheid dan kan je de ontsteking misschien iets vervroegen met een Spie of anders toch aan een rotor geloven maar ik denk dat het niet nodig zal zijn..

Gr Rene


sec ?? heeft ie daar genoeg vermoge voor ?? ,. ze hadde het over een mhr 13/44 , dat is primair toch , dat zou dan de top iets hoger brenge, ivm met verlies van top door de overrange poulies, of praat ik nu onzin ? groetjes,

ik heb wel thuis een doplerr 14/41 vertanding liggen, mischien dat wat? of is dat sec
 
dit is mischien een btje off topic ,maar om weer een thread te openen :

me mhr replica word nu getuned , maar wat zou bter zijn


wat zijn jullie ervaringen ,

getunede mhr replica
of mhr team ,

want et tune kost ook aardig centen dus ja, :) ,mischien net zo goed om gelijk een mhr team aan te schaffen , maarja , is nu te laat :) .
ik laat wel weten hoeveel pk ik eruit kan persen , weet nie wat een std mhr replica gescoord heeft ? en wat een mhr team std presteert , afijn , ik post het hier wel :)
gr pj
 
DavidCentral said:
probeer dan ff n c16 en c20, kan je meteen verschil in pk's zien!


heb gister de ouwe ( zgan :) ) c20 van Mike@rox binne gekrege, :)
maar ff kijke van wie ik dan ff een c16 kan lenen ..:)

maarja, me tuner zegt c20 , toere is vermoge maatje zegt ie :)

maar kan natuurlijk altijd ff kijken :)

thnx
 
nou het ,blokje zit inmekaar , pijpje eronder, ( c20 ) , maar het zit om en nabij 13 / mischien 14k toeren nog niet helemaal klaar, is dan de c20 nog geschikt ?? hoop et wel , :)
 
nou , het resultaat, uhum :

met c20 jankt ie het uit, trekt matig , en loopt ong 100 ,
met nrx trekt ie goed, en loopt 90 ..
met me oude nardo met Rs demper, trekt ie goed, en trekt super in 1 stuk door ,naar de 105 a 110 ong.

dus heb een c20 voor jan lul eigenlijk gekocht ,:),

hij heeft iets minder koppel als eerst, maar toen had ik std poulies en std vertanding , nu 13/44 en mhr overrange, hij trekt wel door als een stier, en met heel weinig toeren zeg maar, met std zooi , koppelde hij leuk ,maar had overtoere die niet weg te krijgen waren ,ik ben wel tevreden , aangezien ik 95 a 100 kg weeg :) , en dan 105 met dit weer , AC :) , maar er is heel weinig aan me carters gedaan, hoop opgevuld, het ziet er echt allemaal puntgaaf uit , maar het is niet mijn god, ik stap angstig van me scoot ,

even kijken of ik van iemand een x een c16 kan lenen , zodat ik die nog even kan testen .
tot zover de neos mhr replica vrp tuned :)
 
P@ultje. said:
Dus opzich vind je het tegen vallen of begrijp ik het verkeerd?



het tunings gedeelte : ja , weinig uitgehaald enz ,
wel mooi , maar niet echt , tjow, wat heeft ie er veel uit lopen halen ( hoeft nie altijd , maar dit was weinig ) , kop wel uitgedraaid, en uitlaat poort bewerkt, maar niks aan me spoel gedeelte, carters heel weinig , veel opgevuld,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top