elektrische start werkt niet

Liam05

Member
ik heb een kymco agility 50, en toen ik hem kocht was de elektrische start al een beetje ruk, nu staat hij al weer een paar maanden stil, en ik heb net de accu opnieuw opgeladen, maar als ik nu de elektrische start indruk dan hoor ik iets rondraaien in de carterkap, maar hij start voor de rest niet???
 
Advertisement - register to remove this

Maak het eens los en een keer goed schoon. Druppeltje olie erin bij de bendix, misschien ff een staalborsteltje erlangs om de eventuele corosie weg te borstelen en probeer het dan nog eens
 
ik heb een kymco agility 50, en toen ik hem kocht was de elektrische start al een beetje ruk, nu staat hij al weer een paar maanden stil, en ik heb net de accu opnieuw opgeladen, maar als ik nu de elektrische start indruk dan hoor ik iets rondraaien in de carterkap, maar hij start voor de rest niet???
kijk idd of de bendix nog goed is en of die goed op je krukas zit. de bendix hoort de krukas rond te draaien.
 
Als de start motor draait, maar de motor niet rond gaat, is het inderdaad je bendix. Als hij niet meer soepel functioneert krijg je hem ook nooit meer goed dus dat wordt een nieuwe kopen. Inclusief bijhorende bendixbus
 
Back
Top