elektriciteit piaggio zip 2t werkt niet goed

jonathan07

New Member
beste lezer, de elektriciteit van mijn scooter doet sinds een tijdje heel raar. de knipperlichten en de e start werken niet, de lampjes op mijn dashboard knipperen constant en als ik mijn knipperlichten aan doe gaat het knipperlicht lampje op mijn dashboard knipperen terwijl die constant hoort te branden, ook als ik mijn achterrem gebruik geven de lampjes voor 2sec even geen licht.

wat misschien de oorzaak van dit probleem kan zijn is dat er iets op mijn knipperlicht gevallen was waardoor het knipperlicht voor het niet deed en het knipperlicht achter heel hard ging knipperen zodra ik hem aan zette, miss dat er hierdoor iets ergens miss is gegaan maar ik heb zelf geen idee. is er iemand die mij kan verder helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Het knipperlicht lampje op je dashboard hoort mee te knipperen met de knipper lichten . Als èèn van de lampjes of een aansluiting van èèn knipperlicht is verbroken , gaat de andere sneller knipperen , is normaal , storing opheffen , en ze zullen weer normaal knipperen .
Verder zou ik om te beginnen even alle massa punten schoonmaken , en accu spanning meten. Daarna of de accu geladen wordt bij draaiende motor , iets harder als stationair , moet dan tussen 13 en 15 volt zijn .
 
Back
Top