Ik ben erg benieuwd, en zal het ook zeker op de voet blijven volgen!
Maar ik heb in het verleden ook al is zoiets meegemaakt.
Toen betrof het de 2 takt scooters met injectie van Aprilia, Peugeot en Piaggio.
Wellicht dat je (en andere onder ons) dit nog wel weet, maar ook hier was er een kleine aanpassing nodig om de scoot van 50 km naar 90 km te zetten. Eenmaal geland bij de fabrikanten is er meteen actie ondernomen en werden dealers aangeschreven om de oude cartridges in te leveren/omruilen voor nieuwere varianten die volledig dicht zaten. En dit bleef niet beperkt tot alleen de cartridges, ook de ECU's werden aangepast.
Dit kwam omdat er toen der tijd veel meer dealers waren en er enkelen bij zaten die niet aan dit verzoek wilden meewerken!
(power to the people
) Heeft lang geduurd, maar toen, na enkele jaren was het over met de pret.
Het Australische Orbital/Synerject systeem van o.a. Siemens heeft het toen rigoureus op de kont gedonderd en overal 50 km borden geplaatst!
Mijn vrees is dus, dat als dit goed gaat met meer mogelijkheden er vrijwel direct ingegrepen gaat worden door Dellorto...
Is een beetje doom-denken van mij, maar niet geheel ondenkbaar toch...?
Kunnen we in ieder geval weer hamsteren! Éérst toiletpaper en paracetamol, nu zijn het kerstbomen en het ECS (module) systeem van Dellorto
.